Răzvan Lucescu îl responsabilizează pe Mutu pentru meciul cu Bosnia: ”Briliantul” căpitan!

Răzvan Lucescu îl va desemna aproape sigur căpitan de echipă pe Adrian Mutu la partida cu Bosnia.

Selecţionerul este foarte mulţumit de atitudinea atacantului de 32 de ani, căruia i-a acordat o atenţie deosebită şi la antrenamentul de azi.


Mutu s-a erijat în liderul vestiarului încă de la meciul tur cu Bosnia, scor 1-2, la Zenica, unde Cristi Chivu nu a putut evolua, iar Lucescu jr. i-a acordat banderola lui Tamaş.

Martori oculari au povestit pentru gsp.ro un episod petrecut în cabina "tricolorilor" la finalul partidei din 26 martie, avîndu-l în centrul atenţiei pe starul Fiorentinei: "Mutu i-a certat pe jucătorii noi din lot. Le-a zis: «Băi, am făcut eu greşeli la viaţa mea, dar cînd am venit la echipa naţională am dat totul, mi-am dat viaţa pe teren. Nu putem să ne calificăm cu atitudinea asta». Numai el vorbea, nimeni n-a scos o vorbă. Nici Răzvan Lucescu!".


VEZI MAI JOS IMAGINI CU ADRIAN MUTU DE LA ANTRENAMENTUL DE AZI AL NATIONALEI!!!





Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com