Mutu: "Fotbalul e viata lui Nesu si cred ca-l macina asta"

Mihai Nesu a suferit o accidentare saptamana trecuta la antrenamentul lui FC Utrecht si desi a fost operat cu succes, inca nu isi simte mainile si picioare.

Mutu:

Adrian Mutu a avut si el un mesaj de solidaritate: "E o situaţie delicata si imi pare extrem de rau pentru ce a patit Mihai. Cred ca atasamentul de care dau dovada fanii si colegii de echipa il va ajuta. Cred ca faptul ca el e un baiat optimist ii face bine. Cred ca in acest moment cel mai mult il sperie riscul ca nu ar mai putea juca fotbal. In momentul asta nu cred ca fotbalul e cel mai important, dar probabil ca asta pierde el cel mai mult. Fotbalul e viata lui si cred ca-l macina asta. Important e ca familia sa-l faca sa inteleaga ca nu numai fotbalul e important. La mine a fost altceva. Eu ma antrenam normal, nu putem sa comparăm situatiile. Am ramas socat cand am auzit. Nu-mi venea sa cred. Mi s-a facut pielea gaina".

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com