Libertatea: Adrian Mutu e convins că meciul cu Bosnia poate fi câştigat doar atacând

Mai sunt trei zile până la partida cu Bosnia şi ne măsurăm speranţele cu ochii închişi, cântărind în gând curajul bont al lui Lucescu jr, orgoliul nebun al lui Mutu şi credinţa că Marica va reuşi o execuţie de fineţe. În lipsa lui Chivu, căpitanul care s-a retras scriindu-ne pe mail, rolul conducătorului în Giuleşti îi va reveni “Briliantului”, reprezentant al unei generaţii care ne-a învăţat să ne numărăm lacrimile în pumn.



Libertatea: Întâlnim din nou Bosnia, într-o confruntare de totul sau nimic...

Adrian Mutu: Aşa este. E ultima noastră şansă de calificare la Euro. Trebuie să câştigăm cu orice preţ şi, pentru a face asta, e obligatoriu să jucăm ofensiv. De data aceasta, altă variantă nu cred că există. Aşa că: la atac, tricolori!

Crezi că va fi o tactică pe gustul selecţionerului? La meciul tur am jucat la mica ciupeală...
Eu mi-am spus punctul de vedere. Trebuie să atacăm. Jucăm pe Giuleşti, unde întotdeauna am avut un public fierbinte. Avem toate premisele să facem o partidă bună. Să batem şi să sperăm la calificare.

Ne va lipsi Chivu?
Cu siguranţă. L-am sunat şi i-am spus că m-a lăsat singur. Adevărul este că am rămas printre puţinii fotbalişti ai acestei generaţii care încă luptă pentru calificare.

Cum comentezi retragerea lui Cristi?
El ştie cel mai bine de ce a făcut acest lucru. Vă daţi seama că nu i-a venit uşor. E vorba, totuşi, de tricolor. Dar eu cred că nu mai făcea faţă să joace din trei în trei zile. A obosit. Plus şi acea accidentare la cap. Contează, se strâng toate şi-atunci trebuie să iei o decizie. Nu-l condamnaţi pe Cristi. A dat totul pentru România. Şi-acum ne va ţine pumnii, sunt convins.


Nu e ahtiat după banderola de căpitan


Cine ar trebui să poarte banderola de căpitan?

Acum, că s-a retras Chivu, este firesc ca Răzvan Lucescu să desemneze un căpitan. Nu este treaba mea să-mi dau cu părerea. Poate fi oricine: Tamaş, Raţ, Marica sau Mutu. Important e să batem Bosnia. Eu nu sunt disperat să port banderola.

Ce va fi din vară? Continui la Fiorentina?
Să-ţi spun sincer, eu mă gândesc că voi evolua tot la Florenţa. Mai am un an de contract cu Fiorentina. E devreme să vorbim de o despărţire. Practic, nu există noutăţi.

Despre procesul cu Chelsea?
Giovani Becali a anunţat că sunteţi aproape de o împăcare cu clubul englez... Aş prefera să nu spun nimic despre datoria către Chelsea (n.r. - 17.000.000 de euro). Vreau să rămân concentrat la partida de vineri, cu Bosnia.


Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com