Reactii dupa meci!!!


Piturca
"Mutu a avut în faţă un mare portar. Dacă era el faultat, poate nu ar mai fi executat. În mod normal Adrian este primul executant al acestor faze la echipa naţională.In vestiar ne-am bucurat, normal.
Şi ratarea unui penalty face parte din regula jocului. S-au ratat penalty-uri în finale, în semifinale de turneu final. Sunt supărat de maniera în care am primit golul, nu pentru că am ratat penalty. Însă, păcat că la penalty am trimis un jucător, pe Codrea, să îi spună lui Mutu să se concentreze şi să dea tare într-un colţ pentru că îl are în faţa pe cel mai mare portar din lume. Dar, probabil, oboseala i-a afectat execuţia
Mutu normal ca era suparat, dar la fotbal se pot intimpla si astfel de lucruri. S-au ratat penaltiuri in finale, trebuie sa tinem cont si ca avea in fata un portar mare. Pacat si pentru el si pentru echipa nationala. Daca ar fi fost faultat nu ar fi executat el, dar in alte conditii el e primul care trebuie sa execute
Adrian Mutu a ratat un penalti în minutul 80 al meciului disputat de reprezentativa Romaniei in compania Italiei, in grupa C la Campionatul European de fotbal. Imediat dupa finalul partidei, “Briliantul” a izbucnit in lacrimi si a fost luat imediat in brate de Victor Piturca si consolat.


Mihai Ianovschi, (primul antrenor a lui Mutu)

"Am doi, pe Dică şi pe Adi. Dacă nu se accidenta Dani, aveam trei. Dică a jucat puţin, cîteva secunde cu Franţa. dar sînt convins că va mai juca. Adi nu şi-a făcut meciul cu francezii. Mie, din tribună mi s-a părut obosit. La Fiorentina cam el face totul. Cu el şi încă 10, au reuşit să prindă Liga, înaintea lui Milan. A mai fost şi Cupa UEFA, şi naşterea copilului, şi problema cu banii, cu Chelsea, şi moartea bunică-sii. Dar eu cred că-şi va reveni. E bărbat, poate renaşte, eu îi ştiu ambiţia de cînd era de-o şchioapă".

Chivu:

"Să nu-l mîniem pe Dumnezeu! Am muncit mult, am alergat, am avut cîteva ocazii, dar rezultatul este unul echitabil. Este bine, mai ales că s-a întîmplat asta împotriva campioanei mondiale. Ştim să plîngem, să muncim, să construim, să ne bucurăm. Adrian a jucat foarte bine. A avut în faţă cel mai bun portar din lume şi nu îi putem reproşa nimic. În unele momente, Mutu chiar a tras echipa după el."
L-am pupat pe Adi dupa joc si i-am zis sa treaca peste pentru ca avem nevoie de el!”, a spus Chivu.
sursa1
sursa2

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com