Mutu: De ce ne trebuie un tap ispasitor????

Pe blogul sau personal adrianmutu.com, el explica unele lucruri care sunt adevarate
Adrian Mutu:

"Au trecut cateva zile de cand m-am intors si sentimentul acela, de a da timpul inapoi, pe care l-am avut dupa ratarea calificarii inca il mai am. Stau si scriu si as vrea sa-l inteleg pentru ca atunci cand reusesti poti sa mergi mai departe.
Fotbalul e intr-adevar frumos, dar si dureros, poate de aceea e cel mai iubit sport din Europa si cel mai practicat. Spun asta pentru ca acum, cand scriu, ma aflu in America si ma intreb cum pot americanii sa nu indrageasca acest sport.
In fine, sa ma intorc la ce ma gandeam mai devreme cand m-am apucat de scris si anume la faptul ca nu am "digerit" (sic!) eliminarea din grupe si acel penalty ratat. Nu cred ca numai eu ma simt asa, ci si colegii mei sau cel putin asa ar trebui sa fie.
Un alt lucru pe care nu il inteleg e ca romanii simt nevoia nebuna de a gasi un tap ispasitor, ba Mutu, ba Piturca sau mai stiu eu cine din echipa, nevoia de a arata cu degetul si a spune: "Tu esti vinovat!" De multe ori se uita ca fotbalul e un sport de echipa, la bine si la rau, tot timpul o echipa. Citind zilele astea cateva articole pe net ale unor jurnalisti intr-adevar talentati, care doar au vazut fotbalul, insa nu l-au practicat NICIODATA, am inceput sa realizez unde se indreapta criticile sau mai bine spus spre cine, voi nu?!
Incerc sa ma inteleg, incerc sa-i inteleg si merg mai departe pentru ca la sfarsit adevaratii campioni se vad in momentele de dificultate, nu numai la bine si mai ales nu cauta scuze."

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com