Mutu: "Voi da tot ce am mai bun cu Italia"


Atacantul naţionalei României, Adrian Mutu, le promite italienilor o evoluţie de excepţie în partida directă.
"Nu am jucat cum am vrut să joc cu Franîa. Dar după o săptămână cum a fost pentru mine nu putea să fie altfel. Povestea cu cele 12 milioane de euro pe care mi le cere Chelsea mi s-a părut exagerată, să apară chiar înaintea debutului la Euro. Împotriva campioanei mondiale vreau să fiu în cea mai bună formă.Vreau să dau tot ce am mai bun cu Italia"

„Cineva vrea să-mi facă rău!“

Adrian Mutu a comentat ieri, în premieră, litigiul cu Chelsea. Englezii îi solicită starului 12 milioane de euro. „Cineva de la Chelsea vrea să-mi facă rău!“, a spus „Briliantul“. Mutu a mărturisit că vorbeşte zilnic cu soţia sa, Consuelo, şi că ar pleca şi mâine din cantonamentul tricolorilor pentru a-şi vedea copiii. „Briliantul“ se va gândi la oferta de la Schalke abia după turneul final.
sursa1
sursa2

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com