Declaratiile lui Mutu dupa meci!!!


Adrian Mutu:!!!
"Eu am avut momente în care am lipsit din joc, pentru că nu am beneficiat de foarte multe mingi. Per ansamblu, sunt mulţumit că nu am primit gol de la o echipă care îşi propune să câştige Euro.

Deciziile selecţionerului nu sunt mereu pe placul nostru şi, în special, pe placul meu. În cazul de faţă însă, nea Piţi a procedat corect. Eram obosit, alergasem mult, nu eram deloc proaspăt.
După părerea mea, trebuie să ne apărăm, nu există altă cale. Eu mi-aş dori să atacăm mai mult, dar, aşa cum am spus, nea Piţi decide.
Trebuie să înţelegeţi că echipa noastră n-a refuzat jocul, însă nu puteam merge peste Franţa, care are astfel de jucători. Nici în meciul cu Italia partitura nu va fi diferită, poate cu Olanda vom conta şi mai mult în atac.
De ce să nu fim mulţumiţi de rezultat? În viziunea mea este unul pozitiv, dar mă bucură mai ales faptul că am avut o atitudine pozitivă. Am fost schimbat după ce am lipsit mult din joc pentru că nu am avut prea multe mingii pe care să le fructific. Deciziile selecţionerului nu sunt mereu pe placul nostru, în special pe placul meu. Per ansamblu sunt mulţumit că nu am luat gol de la o echipă care îşi propune să câştige Euro

Crisparea din jocul nostru se datoreză faptului că ne-am dorit prea mult să nu pierdem

Ne-a fost frică de primul meci de la Euro, nu de Franţa, pentru că începem de la un punct, nu de la zero. Nu a fost o surpriză că am făcut egal, deşi ştiam că sunt mult mai buni decât noi. Sperăm ca în meciurile viitoare să realizăm ceea ce nu am reuşit azi. Nu am refuzat jocul cum au zis francezii, doar că am jucat numai în apărare.
Francezii se aşteptau ca echipa României să iasă la joc, dar e greu să o faci când joci contra vicecampioanei mondiale

Nu am jucat ca de obicei. Bunica mea a decedat in urma cu cateva zile si a fost dificil pentru mine, dar am jucat cu curaj si, cu ajutorul publicului, am trecut cu bine.

Pentru noi, acest turneu este foarte important si ne va ajuta sa progresam. Trebuie sa ii aducem un omagiu selectionerului Sigur că eu mi-aş dori să jucăm mai ofensiv pentru că aş avea şi eu mingi mai multe, dar selecţionerul hotărăşte cum trebuie jucat
Şi la meciul următor trebuie să alergăm la fel de mult.

Despre suporteri
– Extraordinari. Au fost fan­tastici şi le mulţumim. Îi aştep­tăm să ne bucurăm îm­preună şi mai mult la urmă­torul meci."

60 de mingi a jucat Mutu în jocul cu Franţa
20 de pase reuşite a bifat decarul naţionalei aseară

4 dueluri din 15 a câştigat Mutu cu fundaşii adverşi


4
şuturi spre poartă a trimis Mutu aseară

sursa1
sursa2
sursa3
sursa4






Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com