Mutu:"Va multumesc ca sunteti alaturi de mine"!!!

Adrian Mutu a fost cel mai impresionat de faptul că cei din tribună i-au scandat de mai multe ori numele şi le-a făcut o promisiune fermă.
„Îmi pare foarte rău că nu am dat gol. Credeţi-mă că mi-am dorit din toată inima să vă fac fericiţi. Vă promit că mă voi revanşa cu Olanda şi ne vom califica. Vă mulţumesc să sunteţi alături de mine în aceste clipe şi vă iubesc pe toţi”

sursa

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com