Englezii sunt cei mai nesimtiti oameni !!!!!

Cred ca nu mai au ce sa scrie( cum au ratat calificarea la Euro trebuie sa se lege si ei de cineva ). Deseori jurnalisti englezi au tot scris multe minciuni la adresa lui Adrian Mutu. Nu pot sa le inteleg sentimentul lor fatza de Adrian. Mai degraba il urasc ca nu a fost asa bun la Chelsea cum este acum la Fiorentina. Dar asta nu inseamna ca acum poate sa scrie despre el in cel mai josnic mod posibil
Sa le fie rusine !!!!
lee

Un site britanic specializat în satiră sportivă a publicat un jurnal fictiv al lui Adrian Mutu. Autorii articolului publicat pe site-ul www.the-onion-bag.com susţin că jurnalul a fost procurat cu ajutorul hackerilor care au spart site-ul personal al "Briliantului". Jurnaliştii britanici ironizează traseul parcurs de atacantul lui Fiorentina în intervalul 2000-2008. Transferul românului de la Dinamo Bucureşti în Serie A, "perioada Chelsea", Euro 2008, dar si datoria de 12 milioane de euro sunt momentele pe care englezii le satirizează.

Asta este" jurnalul "lui Mutu!!! ( evident facut de ei, ca nu ar zice Mutu asa ceva!!!)

"2000 Marchez multe multe goluri pentru Dinamo şi aud că extremiştii italieni vor picioarele de aur ale lui Adrian. Mă plătesc în dolari, cocaină şi femei. Mă duc."

"2000-2003 Multe, multe cluburi italiene îmi dau dolari, cocaină şi femei şi eu le dau în schimb goluri, goluri, goluri. Inter, Verona, Parma...toate sunt la picioarele mele."

"2003 Rusul spune să merg la Londra. La Chelski (n.r. Chelsea Londra). Îmi promit dolari, cocaină şi femei la dublu"... 'Cokey' nu este permisă în Londra. Eu nu înţeleg, dar Chelski şi The Special One (n.r. - Jose Mourinho) mă dau afară şi mă amendează''

''2004- anul cel mai slab .Spune ca nu s-a drogat , deci altii sunt mincinosii??? Nu chiar el este pentru ca nu recunoaste.Mai tarziu se afla intr-o forma scazuta.''

''2004 - octombrie Cocaina nu este permisa in Londra. Eu nu înţeleg.Dar Chelski( Chelsea) vrea sa-mi faca un bine si ma da afara"''

''2005 - 2007 - Juve si Fiorentina mă întorc în Italia''

''2008 12 de milioane de la mine pentru rus l, să zicem, din cauza cocainei .Poate ii ca da , dar cand se va gasi acel Mutu??? Ziua este întuneric pentru Mutu.''

''Campion European(55m)- Dacă Mutu va face un scor bun impotriva Italiei, el va devenit chiar un mare jucator. Obiectiv pentru Mutu! O viata buna''

''Campion European(57m) Obiectiv pentru Italia! Viata rea! Vrei sa fi mulţumit de făină şi de femei?''

''Campion European(80m) Mutu va salva România!''

''Campion European (2am) -La Zurich suferinta este Mutu! Ce sa întâmplat?. Fii lcu Mutu prieten si asculta.''



sursa1
sursa2

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com