Mutu asteapta meciul cu Franta!!!


Dorinta de a castiga...asta il determina pe "briliant"
Adrian Mutu:
"Gata cu antrenamentele! A mai ramas foarte putin, aproape ca numar minutele pana la primul meci de la Euro 2008.

Fiind jocul de debut, e normal sa fie si cel mai important pentru echipa nationala. Tocmai de aceea, partida cu Franta va avea o incarcatura aparte. O singura data am mai jucat impotriva Frantei, in amicalul din urma cu sase ani si nu am amintiri prea placute. Sper insa sa-mi iau revansa...Vreau sa-mi ajut echipa pentru a obtine un rezultat mare, pe care sa i-l dedic bunicii mele."

sursa

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com