Mutu: „Să spunem că nu vrem să pierdem, vom vedea”

Despre meciul cu ITALIA...

"Vom încerca să oprim Italia, chiar dacă ştim că jucăm împotriva campionilor lumii. Să spunem că nu vrem să pierdem, vom vedea. Acum stăm bine, şi eu mă simt bine, chiar dacă împotriva Franţei nu am făcut o partidă bună"
" Nu e vina lui chiar dacă Italia a pierdut cu Olanda.
Oricum, am incedere în el, Luca este un atacant extraordinar, unul care duce în spate echipa şi mereu inventează ceva".
Stau pe telefon si incerc sa-l prind pe Luca Toni. Este un razboi psihologic. Inca nu a inceput acest razboi, pentru ca nu raspunde. Daca nu raspunde in continuare ii voi trimite un sms. In schimb, cu Gamberini nu am vorbit, dar poate o voi face.
Despre situatia lui la Fiorentina...

"Nu ştiu cine a lansat zvonurile că vreau patru milioane de euro Nu am cerut patru milioane. Am comunicat conducătorilor clubului că sunt alte cluburi care sunt dispuse să-mi ofere această sumă. Dar eu gândesc cu inima şi vreau să rămân. Dar eu gandesc cu inima si vreau sa raman. Sunt profesionist, fotbalul este meseria mea şi e normal să vorbesc despre contracte. A făcut-o procuratorul meu şi este normal ca el să se gândească la interesul meu"
"Nu am cerut să fiu cedat. Au fost doi ani fantastici, plini de satisfacţii şi succese, pentru mine, pentru colegi şi pentru tot clubul. Eu nu vreau să se termine aici. Vreau să rămân la Florenţa şi asta nu este o noutate. Să nu uităm că atunci când am venit la Fiorentina am acceptat un contract mai mic. Sper că nu s-a uitat acest lucru. Oficialii clubului ştiu de două luni de cerinţele mele, mi-au lăsat impresia că sunt disponibili şi sunt convins că vom găsi o soluţie".
sursa1
sursa2

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com