Mutu criticat la sange de presa !!!

Mie nu mi se pare corect sa-l criticam pe singurul om care a marcat la Euro. Toti il critica pentru ca li ciuda ca Mutu nu a facut mai mult.Da restul echipei unde a fost??? Sa-l mai lasam in pace , ca nu a trecut prin momente placute in ultima perioada.

Editia de azi
Editia de ieri
click pe poze pentru a le marii!!!

PĂREREA LUI PIŢURCĂ

„Dacă marcam penalty-ul cu Italia, vorbeam altfel“


EVZ: Domnule Piţurcă, aţi simţit o relaxare a tricolorilor cu Olanda?
Victor Piţurcă:
E părerea voastră! Eu nu am văzut nicio relaxare. În plus, Olanda a jucat ca să câştige şi nu s-a pus problema să o lase mai moale. Oboseala şi-s spus cuvântul şi, în plus, a lipsit concentrarea de la meciurile anterioare.

Unde s-a greşit contra Olandei?
Nu am ştiut să beneficiem de avantajul acumulat după primele două jocuri. Dacă transformam penalty-ul de care am beneficiat în meciul cu Italia, vorbeam altfel acum! În plus, băieţii nu ar fi trebuit să ştie la pauză cât e scorul în meciul Italia - Franţa. Au aflat că Italia conduce cu 1-0 şi are om în plus. Asta i-a afectat, probabil.

Am jucat din nou foarte închis...

Ba am riscat! Cum nu am riscat? Şi chiar destul de mult. Nu aţi văzut că în unele situaţii olandezii rămâneau în situaţie de trei contra trei cu noi? E însă greu să câştigi în faţa unei echipe precum cea a Olandei după ce primeşti gol.

Ce a câştigat echipa României la Euro?

Trebuie analizat. Experienţa acumulată e un câştig mare. Va conta foarte mult în preliminariile viitoare. Concluziile le vom trage, dar nu acum.

sursa1
sursa2

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com