Mutu: "Am vrut să trag tare şi pe centru"


Adrian Mutu a explicat situatia Romaniei la Euro!!!

"Cred că este un rezultat echitabil. Am jucat mai deschis decât în meciul cu Franţa, am încercat să profităm de spaţiile oferite de italieni şi cred că a ieşit un meci bun. Sunt momente peste care pot să trec. Însă, bineînțeles că îmi pare foarte rău că nu am înscris, pentru că acum am fi avut patru puncte şi eram ca şi calificaţi.
A fost o ratare de patru puncte. Eu nu mai ratasem un penalty la naţională de şapte ani, într-un amical cu Franţa la Paris
Am vrut să trag tare şi pe centru, pentru că ştiam că Buffon îşi alege un colţ. Nu mi-a ieşit şi îmi cer scuze faţă de suporteri. Mai ales că ei mi-au scandat numele după ratare, ceea ce pentru mine a contat enorm. Publicul a fost extraordinar.
Buffon m-a felicitat pentru primul gol şi mi-a spus că nu sunt mulţi atacanţi care i-au înscris patru-cinci goluri. Şi eu l-am felicitat, pentru că mi-a apărat penalty-ul.
Eu cred că am surprins pe multă lume cu aceste rezultate. Trebuie să fim încrezători după aceste meciuri şi să credem în şansele noastre cu Olanda
Ar fi un rezultat care ne-ar avantaja, cu siguranţă. Dar asta nu înseamnă că olandezii ne vor ceda meciul.
De 7 ani nu am mai ratat un penalty pentru echipa naţională, dintr-un amical cu Franţa la Paris. Îl cunosc pe Buffon şi ştiam că el îşi alege un colţ la penalty-uri şi se aruncă, dar de data asta nu a fost să fie! Îmi cer mii de scuze suporterilor şi vreau să le mulţumesc că la finalul partidei mi-au scandat numele şi m-au susţinut. Este extrem de frustrant faptul că nu am reuşit să învingen Italia, dar totuşi trebuie să recunoaştem că per total este un rezultat echitabil" .
sursa1
sursa2


Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com