MUTU ne dezvaluie secretul lui (5 iunie 2008)


"Briliantul" ne dezvaluie ceea ce il determina pe el sa fie asa bun :)

"Fotbalul e parte din viata mea. Cand pasesc pe gazon ma simt foarte motivat, foarte determinat...
Primul lucru la care ma gandesc este acela ca in urmatoarele doua ore din viata mea e important sa dau tot ... sa ma daruiesc pe teren. Ma concentrez doar pe ce urmeaza. Am ambitia si vointa necesare sa ies invingator de fiecare data. Imi doresc sa evoluez cat mai bine ca sa nu dezamagesc pe nimeni. La Campionatul European, voi face tot ce e posibil ca nationala sa obtina o performanta notabila, pentru ca milioanele de romani sa fie mandri de aceasta echipa."

Ne dezvaluie si cine au fost idolii lui din copilarie!!!

"Jucatorul preferat al copilariei mele a fost Michel Platini. A fost un adevarat idol pentru mine...
Imi placea enorm stilul sau de joc, cum dribla, cum pasa si admiram modul in care executa loviturile libere. Aveam chiar si un tablou de 1,60 metri cu el. Daca ar fi sa aleg un jucator cu care mi-as fi dorit sa fac schimb de tricouri, l-as alege pe Platini. Alaturi de Maradona si de Pele, a fost unul din cei mai mari fotbalisti din istorie. Din fotbalul recent, mi-a placut Zidane, pentru indemanarea cu care facea lucrurile dificile sa para simple. L-am vazut jucand si parea ca in loc de picioare are maini!"

sursa:www.adrianmutu.com

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com