Adrian Mutu ii transmire prin intermediul blogului 'LA MULTI ANI fetitei lui!!!


Foarte frumos vorbeste Adrian despre familia lui, se vede ca este foarte mandru de toate 3 :)
Citatul de pe blogul lui MUTU (adrianmutu.com)

"Cu ocazia zilei de nastere a fetitei mele Adriana, care implineste astazi doi anisori, vreau sa ii urez "La multi ani!" si sa ii transmit ca o iubesc mult.
Imi pare rau ca nu pot fi alaturi de cele trei femei din viata mea in aceasta zi speciala, dar am o misiune importanta. Aceea de a face fericit un popor intreg prin intermediul echipei nationale. Din pacate, am avut o perioada mai grea si poate de aceea cu Franta nu mi-a iesit jocul cum mi-as fi dorit. De altfel, dupa meci, nu am putut sa adorm decat pe la 3 dimineata. Va multumesc insa tuturor pentru sustinere si va promit ca la ora partidei cu Italia voi fi pregatit si voi da totul. Fiti alaturi de noi in continuare si nu va vom dezamagi!
La multi ani Adriana! Tati te iubeste.."

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com