Mutu apare in revista Bolero!!!!




Mutu dezvaluie multe secrete intr-un interviu acordat revistei Bolero.

R.B.: Care este cea mai mare realizare pana acum?
A..M:Faptul ca m-am trezit la timp intr-un moment de rascruce al vietii mele si am reusit sa imbin cu succes viata de fotbalist cu viata de familie.


R.B:Cum arata o zi din viata ta?
A.M: Exact asa cum visam sa arate o zi din viata mea atunci cand eram mic , inclusiv cele 10 ore de antrenament .Pentru ca atunci cand era copil cele 10 ore de fotbal pe zi mi se pareau cea mia mare recompensa pe care o puteam primi. Pe sotia mea mi-am imaginat-o mai putin frumoasa decat Consuelo , dar asta este dovada clara , ca in unele cazuri realitatea poate fi mai buna decat imaginatia.
R.B:Care este omumul pe care il admiri cel mai mult?
A.M: Cu siguranta primul om care imi vine in cap la o asemeanea intrebare este tatal meu.
R.B:Spune-mi 3 lucruri pe care nu le stie lumea despre Adrian Mutu
A.M.: Am fost un copil gras, Sunt innebunit dupa inghetata cu cirese.Mi-au dat lacrimile cand am vazut prima data "Gladiatorul".
R.B.: Mancarea preferata?
A.M.: CATALANA- o combinatie de rucola cu languste, careia nu-i pot rezista.
R.B.:Locul preferat din lume?
A.M: La mare .Oriunde sunt alaturi de cei pe care ii iubesc.
R.B: Lucrul fara de care n-ai putea trai?
A.M:Daca dragostea poate fi inclusa, atunci dragostea. N-as putea trai fara dragoste.
( Aces text este o parte din interviul acordat de Mutu catre revista)
lee

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com