Mutu :"Eu şi Consuelo vorbim limbajul dragostei"

Care e povestea ta şi a lui Consuelo?

Adi Mutu: Ne-am cunoscut printr-o prietenă comună şi am fost doar amici o vreme. Am plăcut-o din prima clipă, însă am avut dificultăţi de comunicare, din cauza faptului că vorbeam limbi diferite. La început comunicam în engleză, însă, din mometul în care ne-am dat seama că amândoi suntem şi vorbitori de italiană - o limbă mult mai aproape de inima noastră -, toate vorbele parcă veneau de la sine şi am început, de fapt, să vorbim limbajul dragostei. Logodna noastră a durat doar 24 de ore. Ne-am căsătorit a doua zi după ce ne-am logodit.

Cum este să fii pentru a treia oară tată?

Aş vrea să găsesc cuvintele potrivite care să descrie ce simt. Este ca şi cum ai câştiga la loteria vieţii de trei ori la rând. Sunt aceleaşi emoţii la fiecare naştere, iar bucuria pe care o simţi când îţi ţii prima dată copilul în braţe nu se compară cu nimic altceva. Mă simt binecuvântat şi îi mulţumesc lui Dumnezeu pentru fiecare dintre copiii mei, care sunt cele mai mari realizări din viaţa mea.

Al treilea copil s-a născut la Miami. Tu şi Consuelo aveţi de gând să vă mutaţi acolo?

Deocamdată, nu. Dar nu se ştie niciodată. Consuelo este dependentă de clima caldă şi mi-a transmis lucrul ăsta şi mie. Nu am discutat despre asta.

Ai un băiat şi două fete, crezi că e mai greu să fii tată de fată decât de băiat?

Nu neapărat. Pentru mine, şi Mario, şi Adriana, şi Maya Vega sunt la fel de importanţi şi preţioşi şi îmi aduc aceeaşi bucurie. Sunt sigur că voi găsi o cale să mă descurc atât cu băiatul, cât şi cu fetele mele.

Unde ai plănuit să fie următoarea vacanţă?

Imediat după încheierea Campionatului European, voi pleca în Republica Dominicană, pentru a fi lângă soţia şi fetiţele mele. Vom locui la socrii mei şi vom petrece câteva săptămâni cu familia Consuelei.

Pe perioada campionatului, ţii legătura cu Consuelo şi cu copiii?

Sigur, vorbim în fiecare zi. Nu pot să adorm până nu vorbesc cu ele. Consuelo, Adriana şi cu mine povestim ce am făcut, iar Maya scânceşte când îmi aude vocea. Ţinem legătura permanent, pentru că suntem o familie adevărată şi avem nevoie unii de alţii.

Mario şi-a cunoscut surioarele?

Doar pe Adriana. Pe Maya Vega urmează să o cunoască în vara asta, atunci când îl voi aduce în vacanţă. Soţia mea a pus poze cu Mario peste tot prin casă, pentru ca Adriana să se obişnuiască cu figura lui. Maya este încă prea mica să înţeleagă că Mario este fratele ei, dar o să ne distrăm. Sunt sigur.

Vă doriţi o familie numeroasă, deci plănuiţi mai mulţi copii?

Câţi o vrea Dumnezeu. Cu cât mai mulţi, cu atât mai bine. Şi mie, şi lui Consuelo ne plac copiii şi ne place să fim părinţi.

Ce cadou i-ai făcut soţiei la naşterea Mayei?

Este un secret al ei şi al meu. Oricum, indiferent de ce cadou i-aş face, nu voi putea niciodată să egalez ca valoare cele două cadouri pe care mi le-a făcut ea: Adriana şi Maya.


sursa

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com