Ziarul ring: Victor Becali: "Adi este decis sa fie din nou cel mai bun!"

Adrian Mutu aştepată terminarea campionatului din Italia pentru a vedea ce va face în continuare. Presa din Peninsulă anunţă că Fiorentina şi-ar dori ca românul să fie vândut şi a stabilit chiar un preţ de transfer: Mutu plus Frey - 35 milioane de euro. “Briliantul” şi-ar dori să rămână însă la Fiorentina.
Aflat într-o minivacanţă alături de soţia sa, Consuelo, pe Coasta de Azur, în superba staţiune mediteraneeană Cannes, Adrian Mutu îşi face calcule înainte de încheierea sezonului în Italia. Deşi nu duce lipsă de oferte, Mutu şi-ar dori foarte mult să rămână la Florenţa, unde chiar să se stabilească după încheierea carierei de fotbalist. “Că a fost pus pe lista de transferuri este o invenţie a presei. Aşa ceva nu există! Şi nu există nici jucător netransferabil.
Există fotbalişti care au un preţ şi dacă cineva îi vrea trebuie să achite suma cerută. Aşa şi cu Adi. Dacă cineva îl vrea cu adevărat, îl poate avea. Deocamdată, Adi se pregăteşte în continuare chiar dacă acum este într-o vacanţă la Cannes cu soţia. Supărarea i-a trecut, pentru că şi-a dat seama că nu mai are ce face şi trebuie să accepte sancţiunea. Vă garantez eu că va reveni mai puternic. Îl simt puternic pentru că vorbim des. Adi este decis să fie din nou cel mai bun şi sunt sigur că va fi. La Fiorentina sau oriunde în altă parte. Oricum, el şi-ar dori să rămână pentru că s-a ataşat foarte mult de Florenţa”, a declarat impresarul Victor Becali pentru “ring”.



Şi colegii îl vor
Adrian Mutu este susţinut în dorinţa sa de a rămâne şi de colegi. Spre exemplu, Stevan Jovetici, cel considerat urmaşul “Briliantului” la Florenţa, este unul dintre cei care vorbesc frumos despre român. “Mi-ar părea foarte rău dacă Adrian ar pleca, deoarece el este, împreună cu Avramov şi Kuzmanovici, unul dintre cei de care sunt cel mai apropiat la Fiorentina.
El m-a învăţat multe lucruri. Discutam, executam împreună lovituri libere şi penalty-uri, mi-a explicat mai bine cum să mă poziţionez pe teren. Un mare campion, formidabil. Eu am obiceiul să dau mingea în adâncime şi apoi să stau să mă uit cum se dezvoltă acţiunea de atac. În schimb, Adrian dă şi pleacă, şi e deja acolo gata să finalizeze la închiderea triunghiului ofensiv. Acum însă învăţ şi eu lecţia asta.
Dacă va rămâne, voi fi foarte fericit. Şi nu ştiu de ce nu am putea să evoluăm în acelaşi timp pe teren. Totuşi, decizia o ia Prandelli, dar mie mi-ar plăcea să rămână", a spus internaţionalul muntenegrean.
“E normal ca jucătorii Fiorentinei să şi-l dorească în continuare coleg pe Adi Mutu. A făcut multe pentru Fiorentina şi toată lumea îl iubeşte acolo. Eu cred că Mutu va juca tot la Fiorentina.” - Victor Becali
Greu de înlocuit
Fostul fundaş al Fiorentinei, Daniele Carnasciali, 43 de ani, a vorbit pentru Radio Toscana şi a spus că va fi foarte greu să se găsească un înlocuitor pentru Adrian Mutu.
“Ce se va întâmpla din vară nu am înţeles, există multe lucruri pe care le-am citit în ziare. În opinia mea, Vargas şi Mutu vor fi transferaţi pentru a miza pe jucătorii tineri, o politică ce nu e pe gustul fanilor, dar face parte dintr-un proiect vizând situaţia financiară a clubului. Sezonul trecut, cu Mutu şi Gilardino, Fiorentina a terminat pe locul patru, în acest an a fost cum a fost, pentru că i-a lipsit jucătorul capabil să facă diferenţa. Va trebui să găsească o cale de mijloc, adică o politică atentă la bugetul clubului, dar şi o întărire în plus a lotului”, a spus fostul internaţional italian.
Sezon slab fără Mutu
Fostul antrenor al Fiorentinei, Carlo Mazzone, 73 ani, crede că nu absenţa lui Adi Mutu este cauza sezonului slab făcut de echipa “viola”. Nu cred că absenţa lui Mutu ar fi fost atât de decisivă pentru sezonul făcut de Fiorentina. Pur şi simplu, cred că Fiorentinei, în acest an, nu i-a mers nimic bine, mă gândesc şi la acel meci din Liga Campionilor (n.r. - din optimile competiţei contra formaţiei Bayern Munchen), care ar fi putut aduce mult entuziasm echipei, apoi au urmat accidentările, controversele... E clar că le-au lipsit rezultatele în acest sezon, e suficient doar să te uiţi la clasament”, a precizat veteranul antrenor italian.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com