Ionuţ Luţu, despre cum l-a primit Mutu: "Am rupt-o pe ţuică şi pe friptane"

Prieten de mai bine de 12 ani cu Adrian Mutu, Ionuţ Luţu( 34 de ani) a răspuns invitaţiei lansate de "Briliant" de a-i face o vizită la Piteşti. Cel supranumit "Hagi-Luţu" s-a suit imediat în maşină şi a plecat în trombă de la Slatina pentru a-şi revedea prietenul. Ieri dimineaţă, el a povestit pentru Libertatatea cum a fost primt de către "Briliant".
"Ne-am simţit foarte bine. Tatăl lui Adi ne-a făcut nişte fripturi pe grătarul din curte şi ne-a tratat cu ţuică , iar mama lui ne-a preparat o saltă de te lingeai pe degete de bună ce era. Am preferat să stăm în casă, pentru că afară era destul de frig. Am rupt-o pe friptane şi am băut un păhărel de ţuică. Am consumat cu măsură. Aşa ca să ne mai încălzim", a precizat glumind Luţu. În afara lui Luţu, vedeta lui AC Fiorentina l-a avut ca invitat şi pe fostul jucător Jean Barbu.



I-a fost jenă să aducă lăutari
Cunoscut ca mare amator de muzică lăutarească, Ionuţ Luţu s-a gândit în primă fază să aduc şi un acordeonist care să le interpreteze câteva piese frumoase, dar a renunţat rapid la această idee, gîndindu-se că părinţii lui Adrian nu ar fi fost de acord cu acest lucru.
"Doar am stat de vorbă amintindu-ne de năzbâtiile pe care le făceam când eram mai tineri. I-am povestit lui Adi despre aventurile mele din Coreea de Sud, unde dacă nu erai atent riscai să primeşti la masă carne de câine sau de şarpe", a mai spus cu acelaşi şarm caracteristic, Ionuţ Luţu, care actualmente activează la divizionara "C", ALRO Slatina.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com