"Mutu trebuie chemat la echipa nationala"

Intr-un interviu pentru ziarul Click, Ioan Andone a vorbit si despre Adrian Mutu.

Trebuie convocat şi Mutu?

Da. Echipa naţională are nevoie de Mutu fiindcă e acel jucător de ultima pasă. Fotbalist care să rupă echilibrul în joc. Exact de un astfel de om am dus lipsa în meciul cu Israel. Am dominat, am deschis jocul pe margine, am centrat, am avut cornere, dar am fost previzibili, fără scântăie, n-am avut rupere de ritm la 30 de metri de poarta adversă.

Cum comentaţi scandalul în care e implicat acum Mutu?

Neglijenţă. Adi e disperat când vine vorba de greutate. Vă şi explic de ce. La fotbaliştii de peste 28 de ani, dacă îţi păstrezi greutatea, îţi păstrezi şi forma. Asta ştiu din propria experienţă fiindcă ştiu cum eram şi eu după 30 de ani. Tot timpul aveam grijă să nu depăşesc greutatea optimă.

Şi, dacă Mutu va fi suspendat un an?

Poate să revină, dar nu ştiu dacă va mai ajunge la un nivel înalt. Totuşi, aşa cum îl cunosc şi ştiu că e foarte ambiţios, Mutu va mai juca fotbal, indiferent de durata suspendării pe care o va primi.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com