Mutu află verdictul în 40 de zile! Vezi ce spune avocatul atacantului!

Paolo Rodella, avocatul care coordonează echipa de opt apărători care îl reprezintă pe Adrian Mutu în procesul de la Tribunalul Antidoping al CONI, a spus ieri, într-un interviu exclusiv acordat ProSport, despre cazul fotbalistului român, că are şi părţi mai vulnerabile.Celebrul avocat a lucrat în ultimii ani cu Luciano şi Alessandro Moggi şi l-a asistat pe Mutu şi în procesul cu Chelsea. Ieri, Rodella a vorbit în premieră despre situaţia lui Mutu, dezvăluind că şansele de a-l scoate pe fotbalist fără pedeapsă sunt, practic, nule şi că apărarea are şi un punct slab, existând "o posibilitate reală" ca jucătorul să fie încadrat şi la neglijenţă.


Domnule avocat, este un caz complicat?
Din punctul nostru de vedere, nu. Este vorba de un jucător care a luat un medicament pentru slăbit, nu pentru a-şi îmbunătăţi performanţele sportive.
Ce argumente aveţi în apărarea lui Adrian?
Am şi depus mostre şi documentaţie care demonstrează că pe medicamentul luat de Adrian nu scrie decât că este sută la sută natural şi nu există nicio indicaţie că ar fi conţinut sibutramină. Deci e necunoştinţă de cauză, vina este în altă parte.
Superstiţiile lui Rodella
Dar este posibil ca procurorii să-l acuze pe Adrian că nu ar fi consultat medicii echipei?
Da, asta este o posibilitate reală, dar este vorba de o altă responsabilitate, de un alt aspect. Poate fi o neglijenţă, care se pedepseşte oricum altfel...
Aţi fost împreună cu Mutu la audieri. Cum l-aţi văzut?
S-a prezentat foarte bine. Şi-a explicat foarte clar situaţia şi buna credinţă, faptul că habar nu a avut despre acea substanţă interzisă. Le-a răspuns procurorilor la toate întrebările lor, a lămurit totul, din punctul lui de vedere.
Dar psihic cum stă?
Părea foarte liniştit şi optimist. Acum nici să nu vă închipuiţi că zâmbea! Sigur, trăieşte o situaţie care nu este deloc confortabilă şi prin care niciunul din noi nu ne-am dori să trecem. Mi-a zis că abia așteaptă să revină pe gazon.
Când credeţi că se va întâmpla asta?
Sincer, eu îmi doresc să obţinem sancţiunea minimă. Nu aş vrea să spun mai multe, chiar şi din superstiţie, dacă mă înţelegeţi...
Mai este o problemă, despre care aş vrea să vă aflu părerea, domnule Rodella, cea a recidivei.
Aici este prematur să ne pronunţăm. Este mai mult o problemă de drept. Procuratura va studia documentele şi va decide apoi dacă va invoca sau nu recidiva. Din punctul meu de vedere, nu este.
"În 40 de zile, înfăţişarea finală"
Procurorul Torri susţine altceva...
Este procuror, e normal să fie pe poziţia opusă nouă. Dar eu ştiu că doar studiază cazul în acest moment, procuratura nu a decis încă dacă va invoca sau nu recidiva.
Ce paşi mai urmează?
Avem 15 zile pentru a mai prezenta note tehnice şi analize medical-ştiinţifice.
Ca perioadă de timp, poate dura mult?
Tribunalul CONI se mişcă repede, eu cred că în 40 de zile va avea loc înfăţişarea finală. Repet, suntem optimişti şi cred că Adrian merită toată susţinerea noastră.
"Adrian Mutu este un caracter puternic, mi-a părut optimist şi chiar mi-a zis că abia aşteaptă să revină pe gazon" - Paolo Rodella, avocatul lui Mutu

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com