"Fara Mutu si Chivu nationala nu are identitate!"


Seful Ligii, Dumitru Dragomir spune ca Razvan Lucescu a fost sfatuit de Mircea Sandu sa nu renunte la Mutu, insa acesta nu a fost de acord cu acest lucru.
"Echipa nationala, acum, fara Mutu si Chivu nu are identitate, dar eu nu sunt selectionerul. Am si eu dreptul la o opinie. Dar Razvan nu trebuie sa faca la fel ca mine sau ca altul, ci sa se ia doar dupa capul lui. Mircea Sandu i-a facut si el o recomandare in ceea ce il priveste pe Mutu, dar nu trebuie sa asculte pe nimeni daca nu vrea.
Totul depinde de el, pentru ca are toata raspunderea. Are parghiile si toate conditiile pentru a face performanta. O sa aiba si liniste. Pai ce, conteaza ca da din gura unul sau altul?
Era deranj daca se baga Mircea Sandu peste el si ii spunea ce sa faca, dar asa nu e nicio problema. Eu am incredere in Lucescu, dar mai trebuie sa aiba si putin noroc pentru ca altfel nu face nimic. Vine unul si isi da un gol de la 30 de metri, aluneca portarul la o faza si intra poarta, isi da cineva autogol si atunci se duce toata munca imediat" a declarat Dragomir pentru Newsin.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com