Pe strada asta toţi sunt fanii lui Mutu!

O străduţă cochetă, aparent banală, din oraşul italian Florenţa. Se numeşte Bolognese şi e plină de clădiri elegante, pitite în spatele unor porţi late şi înalte sau ascunse după palmieri. Aici, la numărul 77-79, locuieşte Adrian Mutu.
"Aici locuiesc doar oameni bogaţi şi personalităţi", ne spune un taximetrist, bun cunoscător al locurilor. După cum arată casele, nici nu-i greu de ghicit acest lucru.
Grădinile par adevărate parcuri, cu pomi înalţi de peste 3 metri şi alei late. Din curţi ies numai bolizi de lux, iar la volanul lor sunt VIP-uri cărora de obicei lumea se opreşte să le ceară autografe.
Aşa cum i se cer şi lui Adi Mutu, fotbalistul român legitimat la Fiorentina. " Am peste zece autografe de la el şi o să-i mai cer, pentru că e un fotbalist talentat. Cu noi se poartă ca şi cum ar fi un om obişnuit", ne-a povestit Casci (29 ani), un angajat al unei benzinării aflate la aproximativ 200 de metri de casa lui Adi, pe partea dreaptă a străzii.
Fotbalistul vine mereu aici să bage benzină, aşa că şi-a făcut o mulţime de fani. Angajaţii ştiu că Mutu locuieşte la câteva aruncături de băţ.
Soţii Guerra sunt portari, dar au aproape statut de majordomi. "Mie Mutu mi-a plăcut când juca la Juventus, acum nu îmi place", spune bărbatul râzând. "Eu doar îl salut. E amabil, dar puţin închis ca şi caracter", mai spune portarul Guerra. Între timp apare şi soţia lui. Mă serveşte cu prăjituri şi un pahar cu apă. Despre Mutu, spune că are mult bun simţ. "E foarte rezervat. Eu merg mereu la ei şi le duc fetiţelor biscuiţi şi mă joc cu ele", povesteşte Milvia. Pe Consuelo, soţia lui Mutu, bătrâna o descrie ca fiind o femeie deosebită.
Mândră, ne scoate dintr-un sertar o fotografie în care este împreună cu Mutu şi jurnalistul sportiv Matteo Morandini, cel care a scris o carte despre viaţa Briliantului, numită "Ca nimeni altul". "Eu sunt în capitolul "Biscuiţi". Din păcate nu am reuşit să merg când s-a lansat cartea. Nici Mutu nu a fost. El nu e făcut pentru toate astea. Lui îi sunt suficiente fotbalul şi viaţa de familie", conchide Milvia.
Angajaţii de la benzinărie îi cer mereu autografe
Angajaţii benzinăriei se mândresc că îl au client pe Mutu "Sigur că am vorbit cu el. Vine mereu aici să bage benzină. În general, vine cu un Mini Cooper, bordeaux, dar are şi o maşină mai mare", ne-a spus Batistoni, un bărbat în vârstă de 39 de ani, care i-a făcut de multe ori "plinul" lui Adrian Mutu.
"E amabil, zâmbeşte mult, iar când vorbeşte, vorbeşte doar de fotbal", ne-a mai spus italianul. În schimb, colegul lui se laudă că are o întreagă colecţie cu autografele românului.
Portăreasa apare şi în cartea despre Mutu
Milvia Guerra, "portăreasa" lui Mutu, e personaj, la propriu. Ea apare în cartea despre viaţa lui Mutu şi se mândreşte cu asta."Jurnalistul care a scris cartea a fost chiar aici, la mine în casă. Am şi o fotografie cu Mutu şi cu jurnalistul sportiv Matteo Morandini", ne spune ea. Milvia îl cunoaşte şi pe Mario, băieţelul lui Mutu.
"Vine mereu aici, în vacanţe. Este un băiat extraordinar, dar căruia se vede că îi lipseşte afecţiunea părinţilor. În Milano, stă mai mult cu bunicii, pentru că mama, fiind actriţă, nu are timp suficient. De câte ori l-am văzut, mi-a dat senzaţia că îi lipseşte afecţiunea tatălui şi a mamei", ne-a spus femeia.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com