Pantaleo Corvino:Mutu inseamna enorm pentru Fiorentina!!!


Corvino, a povestit in exclusivitate in prosport despre Mutu
Signor Corvino, ce înseamnă Mutu pentru Fiorentina?
Enorm. Este jucătorul în jurul căruia clădeşte Prandelli echipa. Acum avem obligaţii mult mai mari, odată cu intrarea în Liga Campionilor. De aceea am şi făcut un efort extraordinar şi am realizat cel mai scump transfer din istoria clubului, aducându-l pe Gilardino pentru 14 milioane de euro.

Se reface un atac de pe vremea Parmei de acum şase ani...
Aşa este. Prandelli l-a dorit insistent acum doi ani pe Mutu, şi bine a făcut, iar acum pe Gilardino, care, alături de Adrian, poate deveni cel mai puternic atac din Serie A.
Să ne întoarcem în urmă cu doi ani. Nu gândeaţi că e un risc să daţi 7 milioane de euro pe Mutu, un fotbalist care avusese problemele ştiute la Chelsea?

Ştiţi cum mă bătea la cap Prandelli să-l luăm pe Mutu?! În fiecare zi mă toca spunând acelaşi nume. Pe atunci, argumentul lui era că nu aveam executant de lovituri libere. Ironia a făcut că pe Mutu l-am luat, dar primul gol din fază fixă a venit abia anul acesta, în Cupa UEFA. Nu am luat în considerare niciun minut povestea de la Chelsea. Şi Prandelli mi-a spus că e convins de faptul că a fost un episod nefericit din viaţa lui Adrian, care nu se va repeta.

Nu cred că dacă Adrian va marca împotriva Italiei va deveni persona non grata la Florenţa. Chiar dacă fanii ar încerca vreo atitudine ostilă, mai suntem şi noi pe aici, Prandelli şi cu mine, să punem lucrurile la punct
Pantaleo Corvino, director sportiv Fiorentina

Ştiţi cum mă bătea la cap Prandelli să-l luăm pe Mutu? În fiecare zi mă toca spunând acelaşi nume
Pantaleo corvino, director sportiv Fiorentina


Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com