Mutu: "Sunt sub presiune"!!!


Ne-ai cam speriat la antrenamentul de joi. Ai plecat înainte de vreme spre vestiare…
V-aţi speriat degeaba! Pur şi simplu am plecat că se terminase antrenamentul. Colegii au mai rămas să se joace cu mingea, pentru că aşa au vrut ei. Eu, însă, am preferat să merg la saună şi la masaj. Primul nostru meci e cu Franţa. E şi cel mai greu?
Nu ştiu care meci va fi mai simplu. Cel cu Franţa însă e foarte important, pentru că e primul şi sub nicio formă nu trebuie să-l pierdem. Ar fi bine atât pentru moralul nostru cât şi pentru situaţia grupei.
De care adversar din grupă vă temeţi cel mai mult?
De niciunul! Nu avem nimic de pierdut, avem doar şansa de a demonstra că putem face faţă unui astfel de turneu. Am tot vorbit cu băieţii şi nu cred că e cineva care să se teamă. Ce, ne ducem la război? Mulţi au evoluat în Liga Campionilor, în Cupa UEFA… De ce să ne îngrijorăm?! Nu asta ne-am dorit, să ajungem aici?
Ţi se par echipe accesibile?
Ştiu că nimic nu pare să fie în favoarea noastră. Avem în faţă unele din cele mai puternice formaţii din lume, dar sper ca echipa să joace aşa cum ştie şi să reuşim să facem lucruri mai bune decât se aşteaptă lumea. Toţi ne dau ultima şansă, dar aşa mică cum e ea, o ţinem strâns lângă noi şi vrem să o fructificăm la maximum
Din ce ştii tu, adversarii noştri se tem de noi?
Zenga chiar i-a avertizat pe italieni că România nu trebuie subestimată, amintind că am terminat pe primul loc în preliminarii şi am bătut Olanda. Sunt sigur că nimeni nu ne priveşte ca pe o echipă slabă, ci ca pe una care, dacă prinde o zi de graţie, poate fi imbatabilă. Crezi că în momentul de faţă ai ajuns la maturitate deplină?
Da! Am crescut mult ca fotbalist. Am jucat mult în Anglia şi în Italia, nici nu mai ştiu câte meciuri am, şi pot spune că am atins maturitatea. Personalitatea o aveam, m-am născut cu ea, însă ca sportiv am evoluat enorm. Contra, prietenul tău, spunea că vei fi „sperietoarea” granzilor la acest turneu…
Să dea Dumnezeu să fie aşa! Mai important e însă să înţelegem cu toţii că trebuie să dăm ce e mai bun din noi. Nu crezi că se aşteaptă prea mult de la tine?
Presiunea a fost mereu pe mine! Am simţit tot timpul o mare responsabilitate pe umerii mei, dar a venit momentul să mă autodepăşesc. Sper ca şi echipa să joace aşa cum ştie şi să reuşim să facem lucruri mai bune decât se aşteaptă lumea.
"
prosport.ro

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com