Mutu:"Nu voi intra niciodată în politică"

Mutu şi Guşă s-au întîlnit ieri la Florenţa, fotbalistul anunţînd că-l sprijină la Primăria Capitalei.

“Nu voi intra niciodată în politică, dar mă interesează ce se petrece în ţara mea”, a spus ieri Mutu, explicînd întîlnirea pe care a avut-o în Italia cu Cozmin Guşă.

Candidatul PIN la primăria Capitalei a adunat în traista popularităţii mai multe nume care pînă acum nu se implicaseră frontal în politică. Printre ei, publicitarul Bogdan Naumovici, dar şi fostul campion Leonard Doroftei. Lovitura a dat-o ieri, la Florenţa, unde Adi Mutu şi-a declarat simpatia pentru Guşă.

“Cozmin vrea să facă ceva. E important. Nu sînt membru în partidul lui, dar dacă l-am văzut că se înscrie în competiţie, l-am feli­ci­tat. E prietenul meu”, a motivat Mutu. “Adrian îşi doreşte ca un tînăr să conducă Bucureştiului. E conec­tat la ceea ce se întîmplă în ţară”, a declarat Guşă. Mutu a mai spus: “Indiferent pentru cine op­tea­ză, important e să vină lumea la vot. Am înţeles că prezenţa estimată este de doar 30%. Nu poţi să schimbi ceva dacă stai pe margine”.

gsp.ro

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com