MUTU vorbeste!!!

DESPRE MECIUL CU FRANTA!!!

“Meciul cu Franta este foarte important, nu doar pentru puncte, ci si pentru moral. Sa nu credeti ca sintem priviti ca o echipa fara nicio sansa sa trecem de grupe. Chiar si Walter Zenga a declarat ca Romania nu trebuie subestimata si ca putem termina grupa pe primul loc”

DESPRE SANSELE ROMANIEI LA EURO!!!

"Toate echipele au puncte slabe sau ceva ce nu merge pe sistemul lor de joc. Noi trebuie sa prindem acele puncte slabe si sa insistam pe ele. Asa este cind jucam la un nivel inalt cu jucatorii cei mai puternici din lume. Nu avem nimic de pierdut la EURO, trebuie doar sa ne jucam sansele. Si eu am iesit in strada in ‘94 si sper ca acum sa-i facem pe altii sa iasa”

DESPRE ADVERSARI!!!

“Am vazut cu totii prima repriza a Olandei. Au acelasi joc, il cunoastem pentru ca am disputat atitea partide impotriva lor. Nu ma gindesc la ei de pe acum, vom juca de abia in ultima partida”

PSIHIC DE INVINGATOR!!!

“Cred ca la echipa nationala atit eu cit si toti ceilalti colegi stim ca trebuie sa ne autodepasim. Sper ca toti sa fim apti la ora primului meci si sa fructificam la maxim sansele pe care le avem. Nu prea avem nimic in favoarea noastra. Vrem ca la ora partidei cu Franta sa ne prinda un potential maxim. Nu ma gindesc niciodata ca am putea pleca de la C.E. fara vreun punct. Prefer sa-mi imaginez cum ar fi sa cistigam si sa trecem mai departe de grupe. Asa sint eu, prefer sa gindesc pozitiv”

GRIJI PENTRU CHIVU!!!

“Ne-am uitat cu totii la partida de aseara dintre Inter si Roma. Vroiam sa se termine cu bine pentru Chivu. Speram ca totul sa fie bine pentru noi si sa nu mai suferim accidentari”

DESPRE COMAN!!!

“Coman este o absenta importanta si ne pare rau in primul rind pentru el. Noi doi ne cunoastem de foarte mult timp si stiu ca isi dorea sa prinda echipa nationala si un turneu final. Ii transmit sa treaca peste acest moment pentru ca fotbalul nu se opreste aici”

DESPRE PRIME!!!

“Eu stiu ca prima promisa de Gigi Becali este de 500.000 de euro, daca trecem de grupe. Chiar astazi, ne-au vizitat in cantonament Gigi Netoiu si George Paunescu care ne-au intrebat cit ne ofera Becali. Cei doi ne-au spus ca vor sa dea mai mult si anume 600.000 de euro. In acest moment avem o prima totala de calificare de 1.700.000”
sursa:fanatik.ro,prosport.ro(poze)











Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com