Mutu:" Adriana este cea mai naturala la filmari"

"Il fenomeno-Adrian Mutu "este, de luna aceasta(nr.aprilie), mai aproape de tine.Fotbalistul roman a acceptat provocarea de a fi filmat in viata de zi cu zi de dragul telespectatorilor si al fanilor sai

Ce te-a facut sa accepti propunerea celor de la kanal d de a face un serial despre viata ta?

"Ideea de a face altceva.Mi-a placut sa filmez pentru reclame.Organizatorii spuneau ca avem nevoie de 5-6 ore.Ajungeam, imi explicau, uneori iesea filmarea chiar din prima si toti se mirau ca lucreaza usor cu mine.Apoi, mai e dorinta sa ma vada oamenii cum sunt, pentru ca apar tot felul de povesti si atunci lumea crede ca viata mea e usoara, ca totul vine din talent...dar nimeni nu stie ca, daca nu dau gol la un meci, abia pot sa dorm noaptea aia.Poate e bine sa se vada si asta."

Vor fi instalate camere in casa ta din Florenta? In ce conditii ai acceptat sa fii filmat acasa?

"Nu avem camera in casa, tocmai asa am fost convisi sa acceptam.Nu va fi un film in care sa vada lumea si in ce masina ne spalam rufele.Sau poate da...(rade).Nu vrem sa ne aratam mai frumosi, mai destepti sau mai bogati decat suntem.Vom filma de cate ori putem pentru ca eu am un program incarcat, iar sotia mea aflata in ultimile luni de sarcina , nu poate filma zi de zi"



Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com