ALEXANDRA DINU:" Marea mea iubire a fost Adrian "

Alexandra Dinu a facut multe dezvaluiri in emisiunea Happy Hour. Catalin Maruta nu a ezitat sa o intrebe multe lucruri despre fostul ei sot.
Ea povesteste cum si unde s-au cunoscut:
"Era ceva legat de Promotor. A zis ca vine si pana la urma nu a mai venit. Eram amandoi tineri. Asa am simtit atunci ca trebuie sa ne casatorim. Toata lumea imi spunea sa NU ma marit. M-am maritat cu Adrian Mutu pentu ca asta a fost unica solutie atunci. Asa gandeam eu la varsta aia" Alexandra recunoaste ca Adrian a fost prima si marea ei iubire, dar si faptul ca in momentul de fata "briliantul" este foarte apreciat in Peninsula. Mai povestete si ca Mario vorbeste foarte mult la talefon cu Adrian, si in momentul de fata sunt in relatii bune.:)
sport.ro(doar declaratiile)

Trebuie sa recunoastem ca Alexandra Dinu a ramas la fel de frumoasa si diplomatica.Faptul ca vorbeste foarte frumos de Adrian Mutu demonstreaza multe.Bravo ei:)

lee


1 comentarii:

Roby 8 mai 2008 la 22:14  

ce prostieeeeeeee...ea a declarat tocmai INVERS! Ca lumea NU i-a spus sa se casatoreasca, pentru ca e prea tanara...m-am uitat la emisiune si stiu ce am vazut ;)

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com