"Maya este copilul pe care eu, si Consuelo ni l-am dorit mult!"


Fotbalistul lui Fiorentina, Adrian Mutu, este pentru a treia oară tată, după ce soţia sa Consuelo a născut încă o fetiţă la Miami. Acesta este al treilea copil al lui Mutu după Mario, din prima căsnicie cu Alexandra Dinu, şi Adriana, prima fetiţă a cuplului Conuelo-Adrian.

Mutu a avut liber de la selecţionerul Victor Piţurcă, fiind învoit din cantonamentul de la Belek, tocmai pentru a fi alături de soţia sa în America.

Atacantul Fiorentinei, Adrian Mutu, a declarat la câteva momente după ce soţia sa, Consuelo, i-a adus pe lume cea de-a doua fetiţă, că este copleşit de fericire şi a adăugat că a plâns de bucurie în momentul în care a luat-o în braţe pe fiica sa.

"Sunt copleşit de bucurie. Este un copil pe care atât eu cât şi Consuelo ni l-am dorit foarte mult şi aproape că ne pierduseram răbdarea aşteptând-o. Mi-au dat lacrimile când am luat-o în braţe. Sunt bucuros că este fetiţă şi că diferenţa de vârstă dintre ea şi Adriana este foarte mică, pentru că asta înseamnă ca vor fi foarte apropiate. Îi mulţumesc lui Dumnezeu pentru ce mi se întâmplă", a declarat Adrian Mutu.

Maya Vega s-a născut la ora 6:52, are o greutate de 3,6 kg, a măsurat la naştere 52 de centimetri şi a venit pe lume într-o clinică privată din Miami, acolo unde se află în prezent întreaga familie a lui Adrian Mutu, venită special pentru a asista la eveniment.

realitatea.ro

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com