Briliantul" Adrian Mutu ne invata cum sa ne pastram tonusul



Este unul dintre cei mai cotati fotbalisti din lume, recent a debutat si in televiziune, iar in prezent isi imparte timpul intre antrenamente, meciuri si familie. Adrian Mutu este mai mult decit un sportiv de performanta, cunoscind foarte bine rolul esential pe care il are in viata cuiva o forma fizica buna.
Saptamina tre­cuta, Adri­an a acceptat sa ne dea citeva sfaturi ce ne vor ajuta sa avem un tonus perfect. „De cind locuiesc in Flo­renta, am rea­li­zat importanta ali­men­tatiei corecte, in primul rind da­torita felului in care arata aici per­soa­ne­le in virsta. Indiferent de ti­pul exercitiului fizic prac­ticat - eu fac incalzirea cu mingea de fotbal -, este de­monstrat stiintific fap­tul ca o persoana care face mi­nimum 15 minute de mis­care pe zi isi pre­lun­ges­te viata cu cel putin trei ani. Incerc sa maninc cit mai multe fructe si le­gu­me, fac peste 1000 de ab­domene pe zi, alerg in fie­care dimineata mi­ni­mum o ora si fac cit mai mul­te exercitii cardio, avind avantajul unei sali de fitness proprii“, a de­cla­rat fotbalistul. In familie, Adrian a devenit bucatarul preferat al fiicei sale: „Cel mai bine imi ies spa­ghe­te­le. Nu vreau sa ma laud, dar fetita mea, Adriana, este innebunita dupa spaghetele pe care i le pregatesc“, a mai
spus acesta.

revistavip.net

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com