MUTU: "Prandelli mă face mai responsabil şi mai atent"


"Am încredere enormă în colegii mei. Am demonstrat că formăm o echipă puternică, deşi toţi am fost afectaţi de eşecul în faţa lui Rangers din Cupa UEFA"

A fost întrebat dacă Fiorentina este o echipă mare datorită lui sau situaţia este inversă?

"Fiorentina mă face mare. Toţi coechipierii mei sunt mari pentru că au disponibilitate şi răbdare cu mine. Ei sunt cei care mă fac puternic în faţa unui public pe care îl ador şi care mă adoră", a mai spus atacantul formaţiei Fiorentina. Prandelli mă face mai responsabil şi mai atent. Am încredere oarbă în el şi îl ascult. Eu am decis să rămân la Fiorentina cel puţin până în 2011, când îmi expiră contractul. Nu ştiu dacă îmi voi termina cariera aici. Mă voi întoarce să mai joc un an în România, dar acum nu ştiu ce se va întâmpla şi vreau să mă concentrez asupra Fiorentinei. Toţi jucătorii trebuie să rămână. Suntem într-un moment crucial în istoria Fiorentinei şi nimeni nu poate face alte greşeli. Cei din club se descurcă foarte bine şi am devenit o echipă mare şi câştigătoare", a mai spus Mutu, care va evolua cu Fiorentina în turul III preliminar al Ligii Campionilor. "

"Prandelli ne-a spus că vrea să câştige campionatul în cel mult şapte ani. Am scris pe tabela din vestiar că poate lui îi convine termenul de şapte ani pentru obiectivul propus, dar nu şi nouă.

Când Prandelli a văzut mesajul, a început să râdă. Să-l câştigăm în trei ani ar fi şi mai bine", a spus Adrian Mutu despre şansele formaţiei Fiorentina de a câştiga campionatul în Italia.

Atacantul român s-a declarat mulţumit şi de faptul că va fi coleg cu Alberto Gilardino, alături de care a mai mai jucat la Parma. "El s-a transformat mult, s-a maturizat, nu mai este puştiul care marca două-trei goluri. Vom fi mai puternici alături de el.

Aici va găsi încrederea şi căldura care poate i-au lipsit în ultimul timp. Vorbim despre un campion mondial, să nu uităm acest lucru", a spus Mutu despre fostul jucător de la AC Milan.

gsp.ro

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com