Ziarul ring: Netoiu vrea sa fie cumatru cu Mutu

Cariera lui Adrian Mutu a fost vegheată îndeaproape de Gigi Neţoiu, cel care a devenit un fel de părinte spiritual pentru fotbalistul Fiorentinei. Fostul acţionar dinamovist este cel care l-a luat pe Mutu de la Piteşti şi l-a dus la Dinamo, echipă care l-a propulsat la cluburi mari din Europa.


Ultima sosire în România cu ocazia căsătoriei lui Rică Neaga a fost pentru Adrian Mutu şi prilejul revederii unor buni prieteni din copilărie. Cea mai mare parte a timpului la petrecerea căsătoriei lui Neaga, „Briliantul” şi-a petrecut-o alături de Gigi Neţoiu, omul care i-a dat elan în carieră, aducându-l de la FC Argeş la Dinamo. „E ca şi copilul meu. Eu am doi copii, pe băiatul meu şi pe Adi. De fapt, eu îl strig «copile», iar el îmi spune «tată». Ţin foarte mult la el şi de fiecare dată îi dau luie Adi sfaturi. Am stat de vorbă cu el toată noaptea la petrecerea lui Rică Neaga. E plin de optimism după perioada asta grea prin care a trecut”, a povestit Gigi Neţoiu pentru „ring”. Fostul acţionar dinamovist spune că este o minciună că Adi Mutu este la un pas să se despartă de soţia sa, Consuelo. „Am vorbit cu el. Nu e nimic adevărat. Adi şi Consuelo au o familie fericită. I-am şi spus lui Adi că dacă va mai avea un urmaş vreau să-l botez eu! Să dea Dumnezeu să aibă şi i-l botează tata!”, a spus Neţoiu.

„Briliantul” abia aşteaptă revenirea
Adrian Mutu este foarte aproape să-şi ispăşească suspendarea de nouă luni ce expiră la finalul lunii octombrie şi, pe măsură ce această dată se apropie, „Briliantul” se încarcă pozitiv. „Psihic stă excelent, dar a trecut prin cel mai greu moment al carierei sale. Acum este pregătit să revină pe teren şi, sunt sigur, o să vedem un Mutu cum n-am văzut până acum. Este extrem de decis să fie din nou cel mai bun, iar eu cred foarte mult în el. Sigur va ajuta din nou şi echipa naţională, care are nevoie de un fotbalist ca el. Răzvan Lucescu nu-şi va permite să lase acasă un fotbalist ca Adi Mutu. Adi mi-a spus că l-au ajutat foarte mult mesajele de încurajare pe care le-a primit în perioada asta. I-a simţit pe suporteri alături de el şi chiar şi presa”, a declarat „Comandantul” pentru „ring”.

Înţelegere pentru Mutu
Italienii sunt de partea lui Mutu în litigiul pe care românul îl are cu Chelsea şi-l vor cât mai repede înapoi pe teren mai ales că Fiorentina a început slab sezonul de Serie A. Vicepreşedintele Asociaţiei Italiene a Fotbaliştilor, Leonardo Grosso, se ocupă direct de litigiul dintre Adrian Mutu şi clubul Chelsea.

“Pot confirma că englezii au cerut suspendarea jucătorului, iar acum ne aflăm într-un mare impas. El a făcut o greşeală, dar nu e o situaţie normală, totuşi sperăm să putem ieşi din asta. Preşedintele Blatter vorbeşte mereu de familia fotbalului, astfel că sper să aibă înţelegere faţă de un fiu care a creat anumite probleme, dar acum şi-a revenit”, a spus Grosso pentru un post de radio din Florenţa.

Petrecere de ziua lui Mario
Adrian Mutu a postat, vinerea trecută, două mesaje pe contul personal de Twitter. Primul, “Ready for party!!” (n.r. – “Pregătit de petrecere”), se referă la ziua de naştere a fiului său, Mario, care a împlinit opt ani pe 9 septembrie. Al doilea, “Thank you for your support!!” (n.r. – “Vă mulţumesc pentru susţinere”), este adresat fanilor care i-au fost aproape după suspendarea de nouă luni primită din cauza consumului cu sibutramină.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com