Click: «Arabii l-au refuzat pe Mutu din cauza drogurilor»

Intr-un interviu pentru ziarul Click, Bölöni dezvăluie că l-a dorit pe «Briliant» la Al-Wahda, dar şeicii s-au opus pentru că vârful Fiorentinei are o imagine negativă.

De-a lungul carierei cum aţi procedat când aţi avut un fotbalist-problemă ca Mutu?
Vi-l dau exemplu pe Jardel, poate omul cel mai important care m-a ajutat să devin campion al Portugaliei cu Sporting. În al doilea an la Lisabona, Jardel a fost abandonat de impresarul său şi a ajuns pe cocaină. Ei bine, eu am stat cu Jardel închis într-o cameră în cantonament şi l-am văzut plângând, l-am văzut tremurând! A fost o situaţie deosebit de grea. Sigur, slavă Domnului, cazul lui Mutu nu se compară cu cel al lui Jardel, dar şi aici e vorba de o situaţie dificilă, care lasă urme în spatele jucătorului.

Aţi accepta să lucraţi cu Mutu?
Eu am vrut să-l aduc pe Mutu aici, la Al-Wahda. Şi, chiar i-am propus şeicului care conduce clubul să-l aducem pe Mutu în Emirate. Am vorbit şi cu Ioan Becali despre această situaţie. Şeicul când s-a interesat de Mutu a fost deranjat de două lucruri: drogurile şi faptul că abia din noiembrie va avea drept de joc. V-am povestit asta ca să vă spun că Mutu are această imagine negativă. Acest lucru e ceva care trebuie digerat, dacă se poate. Eu sper că da! Oricum, Adi trebuie să-şi refacă singur imaginea.

Naţionala are nevoie de Mutu?
Există o regulă valabilă pentru toată lumea: din momentul în care devii o problemă undeva şi nu o soluţie, lucrurile nu pot să meargă în paralel şi trebuie să te desparţi. Dacă Mutu este o problemă pentru echipa naţională, atunci nu trebuie făcut niciun compromis fiindcă nimeni nu e de neînlocuit. Va dau şi exemplul lui Maradona, care a avut un caz similar cu cel al lui Mutu. Şi, totuşi, fotbalul argentinian a mers mai departe, există şi astăzi şi tocmai a bătut Campioana Mondială.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com