"Răzvane, fă un compromis cu Mutu!"

Unul dintre cei mai de succes antrenori români, Constantin Cernăianu, a vorbit si despre Adrian Mutu intr-un interviu pentru Gazeta Sporturilor.


- Mutu vă place? L-aţi chema la echipa naţională?
- Mutu e foarte bun, păcat de comportamentul lui. Nu înţeleg de ce un copil de profesori are deviaţiile astea! E păcat. Dar să vă spun ceva, l-aş convoca la echipa naţională. Îţi trebuie şi puţin tact să lucrezi cu asemenea tipi, asta să înţeleagă Lucescu. Păi, ce, eu n-am făcut mici compromisuri? Era un meci cu Israelul pe 31 decembrie. Dobrin strîmba din nas, nu prea voia să joace. L-am luat, l-am dus cu zăhărelul şi a făcut-o. După meci, un ospătar urca ducînd 20 de sticle de bere la el în cameră. Am băut şi eu una cu el! Sînt, poate, singurul antrenor cu care el s-a înţeles bine.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com