O puştoaică braziliancă îi scrie "Briliantului" într-o română stâlcită: «Mutu, eşti foarte frumoasă!»


Aceasta este Katlin Lopes, adolescenta îndrăgostită de atacantul românAdi Mutu (30 de ani) continuă să facă victime printre reprezentantele sexului frumos. Recent, atacantul Fiorentinei a fost asaltat cu mesaje de o admiratoare din Brazilia, care s-a chinuit să înveţe limba română pentru a-şi determina idolul să-i răspundă.

Katlin Lopes (foto stânga), o tânără din Brazilia, a făcut o adevărată pasiune pentru Adrian Mutu. Încercând să-l determine pe atacantul român să-i răspundă pe twitter, sud-americanca i-a scris în limba română mesaje care conţineau câteva greşeli gramaticale.

“Bună ziua, eu sunt fan ta! eşti foarte frumoasă, şi joacă foarte bine! dragoste, cel mai mare fan dvs. în Brazilia, Katlin”, este primul mesaj adresat “Briliantului”. “Hey, reply me, please!” (n.r. - răspunde-mi, te rog!), a continuat să scrie Katlin, deoarece reacţia lui Mutu întârzia.

Pe site-ul de socializare twitter, Adrian Mutu a fost asaltat cu declaraţii de dragoste scrise în limba română de o sud-americancă

Suspendat la începutul anului pentru consum de sibutramină, Adi Mutu va reveni pe teren peste 40 de zileAdrian este «iubitul» ei

În cele din urmă, fotbalistul Fiorentinei i-a răspuns cu un sec “thank you...”, ceea ce a bucurat- o peste măsură pe suportera braziliană.

“Aaaah, eu morri! Adrian Mutu, jogador de Fiorentina, me mandou um reply! aaaah” (n.r. - ah, mor! Adrian Mutu, jucătorul Fiorentinei, mi-a răspuns!, în limba portugheză), a scris Katlin, fata pe care “Briliantul” a făcut-o cea mai fericită: “OMG! i can’t believe, my luv Adrian Mutu replied me. He is the best! And I am the happiest girl in the world! (n.r. - Dumnezeule! Nu-mi vine să cred, iubitul meu Adrian Mutu mi-a răspuns. El este cel mai bun, iar eu sunt cea mai fericită fată din lume, în limba engleză).

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com