Mutu vrea 'acasă': "Mi-e dor de naţională! Vin necondiţionat"

Adrian Mutu a primit liber două zile de la echipa sa, Fiorentina, şi a venit sâmbătă seara în ţară, pentru două evenimente importante din viaţa bunului său prieten, Adrian Neaga: căsătoria acestuia şi botezul fiului lui Rică, Mario Adrian.


Adrian, nici la nuntă nu-l scuteşti pe Neaga de tachinări...

Aşa glumim noi de 22 de ani încoace, de când ne cunoaştem.

Vă ştiţi din copilărie, te-ai gândit că o să ajungi naşul lui?
Nu, nici prin cap nu-mi trecea asta atunci. Chiar vorbeam cu tatăl lui Rică mai devreme că parcă nici nu-mi vine să cred că au trecut atâţia ani. Acum suntem căsătoriţi amândoi, avem copii.

Soţia ta nu a putut veni?
Consuelo este plecată cu treburi, interes de serviciu. Chiar m-a şi certat un pic finul pentru asta, i-a părut rău că n-a putut veni. Dar a vorbit cu Rică la telefon şi i-a explicat că nu avea cum să ajungă, deşi i-ar fi plăcut tare mult.

Altfel, cum te simţi, Adrian? Nu mai e mult până vei reveni.
Mă simt foarte bine. Stau bine şi cu moralul, sunt pregătit şi fizic, n-am nicio problemă. Abia aştept să mă întorc pe teren.

Revii şi la echipa naţională?
Când o să încep să joc din nou şi o să fie în regulă, dacă voi fi convocat, vin cu mare drag, nu am nicio problemă.

Îţi e dor de atmosfera de la lot?
Da, bineînţeles! Dacă voi fi convocat, atunci voi veni necondiţionat.

"Nu am cunoştinţă să existe vreo posibilitate regula-mentară de a reduce suspendarea primită de Mutu", Ionuţ Lupescu, director general FRF

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com