"Ştie el Mutu ceva!"

Zilele trecute, Adrian Mutu a declarat, conform adevarul.ro, că vrea să revină la naţională şi că a greşit faţă de Răzvan Lucescu atunci când a părăsit cantonamentul din Belgrad.
Ieri, săptămânalul Fanatik a venit însă cu o ipoteză nouă, care prezintă un Adrian Mutu având o poziţie mult diferită faţă de ce declarase cu câteva zile în urmă în Adevărul. Conform Fanatik, Mutu ar fi convins că Lucescu Jr nu-l mai cheamă la naţională. "Oamenii care-l cunosc bine pe Răzvan mi-au transmis că nu dă niciodată înapoi. Prietenii m-au sfătuit să-mi văd de treaba mea şi să nu mai mă gândesc la naţională. Cel puţin cât e Răzvan selecţioner. Dacă nimeni de la naţională nu mi-a dat un semn de viaţă de când sînt suspendat, e clar că nu mai au nevoie de mine. Nu contează, pentru că Răzvan oricum nu mai stă mult!", le-ar fi spus Adi Mutu, conform Fanatik, unor apropiaţi.
Impresarul lui Mutu, Victor Becali, nu crede însă în veridicitatea declaraţiei de mai sus. "Declaraţiile astea, aşa, din surse ale unor apropiaţi, le scot doar oamenii castraţi. De unde să ştim noi dacă a spus Mutu aşa ceva?", a declarat Victor Becali. Directorul Fanatik, Horia Ivanovici, un apropiat al lui Adrian Mutu, a refuzat să facă vreun comentariu asupra acestui subiect, o poziţie identică având şi selecţionerul Răzvan Lucescu.


Mutu: "N-am zis nimic de Răzvan"

La puţin timp, Gigi Becali a venit cu o declaraţie care a pus jar pe foc, dând de înţeles că Hagi ar fi refuzat Steaua pentru că va prelua naţionala. "Dacă a zis Mutu asta, ştie el ceva. Mutu ştie că Răzvan nu are viaţă lungă la naţională. Şi eu am auzit ceva, că revine Hagi la naţională. Nu vreau să spun mai multe. Poate de asta nici nu a acceptat Hagi oferta mea. El la început a acceptat şi după s-a sucit. Nu mă bag în zvonuri de-astea", a spus Becali la Sport.ro.

Aseară, Adrian Mutu a revenit cu o declaraţie pe adevarul.ro şi a dezminţit că ar fi făcut vreo referire la Răzvan. "Am aflat cu stupoare ce s-a scris. Sunt profund mâhnit de această manieră de a face audienţă cu orice preţ, încălcând cele mai elementare reguli ale profesiei de jurnalist. Unor asemenea minciuni grosolane, cu iz calomnios, nici n-ar trebui să le dau atenţie, ci doar să-mi rezerv dreptul de a mă adresa justiţiei. Înţeleg goana după senzaţional, dar nu permit nimănui să inventeze vorbe nerostite de mine. Mi-am recunoscut greşelile ori de câte ori le-am făcut. Am plătit şi plătesc pentru ele. Sunt de acord să fiu criticat, chiar aspru, dar nu pot accepta ca nivelul scăzut de bun-simţ profesional pe care unii ziarişti îl practică să afecteze imaginea mea", a conchis Mutu

"Decât să o lălăim atâta, mi se părea corect ca Răzvan să zică sancţiunea lui Mutu, cum a făcut cu Săpunaru. Răzvan să ia exemplul francezilor, să nu mai lase loc de interpretări", Mircea Sandu la Fanatik Show

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com