Mihailovici: ”Nu am nevoie de alţi jucători, îl am pe Mutu”.

Sinişa Mihailovici, antrenorul Fiorentinei, l-a lăudat din nou pe Mutu în cadrul unei conferinţe de presă susţinută azi. Sârbul a declarat că nu va cere conducerii niciun transfer, în contextul în care muntenegreanul Stevan Jovetici este indisponibil între şase şi şapte luni din cauza unei accidentări. Motovul? Îl are pe „incredibilul” Mutu!

”Nu am cerut până acum jucători conducerii şi nici nu o voi face. Am un jucător ca Ljajici, căruia vreau să-I acord mai multă încredere, şi-l mai am pe Mutu. Pentru mine, Adrian a fost mereu un fotbalist incredibil, o valoare. Între a-l avea pe Mutu pe teren şi a nu-l avea e o mare diferenţă. Suntem fericiţi că a rămas, iar accidentarea lui Jovetici îl face cu atât mai preţios”, a declarat Mihailovici, citat de www.violanews.com.

În plus, antrenorul sârbe spune că l-a redescoperit pe Mutu în această perioadă de pregătire.

„Am aflat în această vară că Mutu are o rezistenţă enormă, poate juca şi ca extremă. Aşa că nu mă gândesc să revin la sistemul 4-3-3, ci o să merg în continuarea pe mâna unui 4-2-3-1”, a mai adăugat fostul antrenor al Cataniei.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com