Mutu: „N-am zis nimic de Răzvan Lucescu! Se inventează pe seama mea!”

La câteva zile după ce „Adevărul" a publicat un mega-interviu cu Adrian Mutu, în care acesta îi cerea scuze selecţionerului pentru faptul că a plecat din cantonamentul naţionalei după meciul cu Serbia, săptămânalul „Fanatik" a lansat o variantă care întreţine conflictul cu Răzvan Lucescu. „Nu mă interesează dacă nu mă cheamă Răzvan. Oricum el nu va mai sta mult la naţională", ar fi spus Mutu unor apropiaţi, conform „Fanatik".


Contactat din nou de „Adevărul", atacantul Fiorentinei s-a declarat uluit de vorbele care i-au fost puse în gură şi a ţinut să le dezmintă categoric. „Am aflat cu stupoare de ce s-a scris. Sunt mâhnit profund de această manieră de a face audientă cu orice preţ, încălcând cele mai elementare reguli ale profesiei de jurnalist. Precizez că poziţia mea rămâne cea apărută miercuri în cotidianele Adevărul şi Click!. Este singura exprimată, de altfel, în cursul acestui an, în care am întrerupt colaborarea cu mass-media“, a spus Mutu.

„Briliantul“ a continuat: „Unor asemenea minciuni grosolane, cu iz calomnios, nici n-ar trebui să le dau atenţie, ci doar să-mi rezerv dreptul de a mă adresa justiţiei. O fac doar pentru că subiectul este unul sensibil pentru iubitorii fotbalului, cărora le datorez respectul meu. Înţeleg goana după senzaţional, dar nu permit nimănui să inventeze vorbe nerostite de mine.Mi-am recunoscut greşelile ori de câte ori le-am făcut. Am plătit şi plătesc pentru ele. Sunt de acord să fiu criticat, chiar aspru, dar nu pot accepta ca nivelul scăzut de bun simţ profesional pe care unii ziarişti îl practică să afecteze imaginea mea", a conchis Mutu, în exclusivitate, pentru „Adevărul“.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com