Mutu vrea să fie antrenor!


Adrian Mutu a vorbit zilele trecute, pentru revista săptămânală „A” din Italia, despre trecutul său şi despre ce vrea să facă după ce nu va mai juca.
„Soţia lui Mutu este ministru consilier pe lângă Sfântul Scaun la Vatican. Iar el vrea să îşi mai ia o licenţă, în sport, după cea în drept, pentru a deveni antrenor”, scrie revista italiană. „După ce ne-am cunoscut, câteva luni am rămas doar prieteni, de frică să nu stricăm relaţia. Apoi, în alte câteva luni, ne-am căsătorit”, povesteşte Mutu despre inceputurile relaţiei lui cu frumoasa Consuelo.
„Am comis şi greşeli, iar testul anti-doping m-a salvat, la Londra. Am stat două săptămâni la dezintoxicare, iar de atunci am realizat perfect ce greşeală făcusem”, povesteşte Mutu şi despre finalul aventurii lui la Londra. După care spune că studiile în drept îl ajută să-şi facă foarte bine contractele şi îşi dezvăluie şi intenţia de a deveni antrenor, urmând să se specializeze şi în acest domeniu.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com