Adrian Mutu este mult mai solicitat de către advertiseri în străinătate decât în România. „Şi la noi are un mare potenţial, dar nu este suficiant exploatat. De remarcat că nu a lucrat până acum deloc cu mari multinaţionale”, spune Neguţ.Ultima campanie din ţară avându-l ca protagonist pe Mutu a fost pentru un brand premium de apă minerală, Perenna. Compania, care aparţine unui miliardar din Timişoara, Teodor Tuducan, i-ar fi plătit lui Adi Mutu peste 100.000 de euro pentru respectiva campanie. Fiica miliardarului, Medana, a povestit că s-a ajuns la Mutu prin intermediul lui Cosmin Contra, acesta fiind un prieten al familiei Tuducan. “Mutu a dat dovada că este un om de caracter. N-a fost deloc fiţos, iar angajaţii agenţiei care a realizat colajul publicitar s-au mirat cât de bine a colaborat Adi cu ei”, a adăugat Medana Tuducan.
E imaginea firmei lui Moggi
În Italia, Adrian Mutu este actualmente protagonistul a trei campanii publicitare, pentru trei companii de îmbrăcăminte: Undici, Souvenir Clubbing şi Cotton Belt. Prima dintre acestea aparţine lui Alessandro Moggi, bun prieten cu Adrian şi agentul acestuia. Conform unor surse din Peninsulă, Adi Mutu ar fi încasat în urma celor trei campanii aproape 500.000 de euro.Unul dintre cei mai cunoscuţi oameni din piaţa de publicitate din România, Bogdan Naumovici, este de părere că, la ora actuală, o asociere de imagine cu Adrian Mutu este rentabilă. „Mutu are acum un mare impact, este pe val, a devenit serios, trage tare și e familist, fiind, pe scurt, o imagine bună ca asociere“, a spus Naumovici. „O vedetă autohtonă, de genul Mihaela Rădulescu, Teo, sau Andreea Marin, vinde imagine pentru o campanie pe undeva în jurul a 50 de mii de euro, deci vă daţi seama că e mult sub nivelul pe care se pare că îl solicită Mutu”, a încheiat Naumovici, directorul de creaţie de la 23.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu