"La Mutu nu merge cu "trebuie" "


Intr-un interviu pentru Gazeta Sporturilor, Razvan Lucescu a vorbit si despre relatia cu Adrian Mutu.

- Vor mai exista senatori de drept la echipa naţională?
- La lot trebuie să vorbim de responsabilitate şi de motivaţie. Vă referiţi direct la Chivu şi Mutu? OK, amîndoi sînt şi responsabili, şi foarte motivaţi. Nu ştiu ce a fost în trecut şi nici nu mă interesează, eu ştiu ce am simţit la ei. Din această motivare vine atitudinea din teren.

- Băutura? Fumatul? Vor mai exista la naţională?
- Eu cred în disciplina grupului. Dacă deranjezi grupul, nu e în regulă. Eşti obişnuit să bei un pahar cu vin? Bea-l! Dacă eu îţi interzic, te duci în cameră şi bei două sticle. Dacă fumezi, ce rezolv să îţi iau ţigarea şi să o rup? Retrage-te să nu deranjezi grupul.
- Mutu obişnuieşte să îşi creeze un program aparte, o zi în minus la pregătiri...Ce vei face?
- Nu ştiu ce a fost. Eu ştiu cum am comunicat cu Mutu, cu Chivu. Să vă povestesc o întîmplare cu Adi, cînd am fost la Milano. La masă a venit nota şi a vrut să o plătească. Am spus că nu trebuie să facă asta, o plătesc eu. Mi-a replicat: "La mine nu merge cu trebuie!", iar soţia mea, Ana, care era de faţă, i-a spus: "Ţi-ar plăcea să fii antrenor şi să îţi plătească jucătorul tău masa?". A înţeles imediat şi cînd ospătarul a revenit mi-a indicat din start pe mine: "Nota la el".

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com