Adi Mutu,«condiment» în dormitor

''Briliantul'' spune că el şi soţia sa, Consuelo, sunt diferiţi,ca ''sarea şi piperul''

Atacantul Fiorentinei, Adrian Mutu, şi soţia sa, Consuelo, au acordat de curând un interviu unei reviste italiene, în care povestesc că relaţia lor rezistă datorită diferenţelor dintre ei.


“Avem două caractere diferite, cum ar fi sarea şi piperul, dar pe masă sarea şi piperul sunt mereu împreună”, caracterizează Adrian legătura cu soţia sa. Consuelo, deşi apreciază dragostea fanilor români pentru soţul său, spune că se simte agasată de agresivitatea paparazzilor. “La Florenţa, putem trăi liniştiţi, ne simţim bine, dar în România e mai greu. Paparazzii te urmăresc toată noaptea. Dacă te duci să iei masa în oraş, nu poţi mânca sau vorbi, din cauza lor. Adrian e foarte iubit în România, dar uneori e prea mult”, mărturiseşte frumoasa dominicană.



«Am făcut prostii, dar m-am oprit la timp»
“Briliantul” a vorbit despre perioada când consuma cocaină, dar şi despre planurile de viitor. “Norocul meu a fost controlul antidoping. Am urmat un program de dezintoxicare de două săptămâni, care m-a ajutat să-mi dau seama de prostiile pe care le-am făcut, şi, mai presus de toate, m-a făcut să conştientizez că am fost norocos că am putut să mă opresc la timp. Am studiat Dreptul şi asta mă ajută să judec cum trebuie contractele pe care le închei. Vreau să urmez o a doua specializare, în domeniul sportului, care îmi va fi indispensabilă atunci când voi deveni antrenor”, a dezvăluit atacantul.


Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com