Ele ştiu tot ce face Adi Mutu

Fanii lui Adrian Mutu ar da orice pentru un autograf sau pentru a-l îmbrăţişa pe idolul lor. Unii dintre suporteri fac însă mult mai mult. Este cazul unor susţinătoare ale “Briliantului”, care au creat un blog pe internet şi chiar au publicat o serie de ştiri sau fotografii în premieră cu atacantul naţionalei. Încă eleve de liceu, două fete îndrăgostite de atacantul Fiorentinei, Adrian Mutu, au creat blogul adimutuexclusive.blogspot.com, pentru a-i ţine la curent cu noutăţile pe fanii “Briliantului”.

Claudia Ispas şi Corina Cârpaci au acceptat să destăinuie pentru Libertatea câteva dintre gândurile lor despre atacantul Fiorentinei, dar şi date despre viaţa lor personală.
«Consuelo este preferata mea»
Claudia Ispas e elevă în clasa a zecea, în Alba Iulia, şi nu ezită ca între două teme pentru şcoală să se ocupe de blogul dedicat “Briliantului”. “După ce vin de la şcoală învăţ, apoi stau pe net (mă ocup de blog), iar restul timpului îl petrec cu prietenele mele”, a spus Claudia.
Tânăra a mărturisit că e pasionată de fotbal şi mai ales de Adrian Mutu. “Sunt dinamovistă. Îmi place mai mult fotbalistul Adrian Mutu decât omul Adrian Mutu. Bine, aş fi ipocrită să spun că nu îmi place cum arată… e un bărbat foarte frumos”.
Deşi îl adoră pe atacant, tânăra spune că o admiră mult pe soţia acestuia. “Consuelo e preferata mea. Am ajuns chiar să fiu fan al ei. Consuelo mi se pare o femeie plină de viaţă, puternică, frumoasă, deşteaptă şi aş putea să înşir multe alte complimente. Faptul că Adi a întâlnit-o pe Consuelo cred că e cel mai bun lucru care i se putea lui întâmpla”.
«Am o colecţie cu Adi»
Corina Cârpaci are 19 ani şi este, şi ea, elevă la liceu, dar în Arad. Tânăra colaborează de la distanţă cu Claudia pentru administarea blogului. Ține cu Fiorentina, Manchester United şi Valencia şi l-a văzut “pe viu” pe Mutu jucând în tricoul echipei viola.
“Părinţii mei sunt plecaţi în Norvegia. Acolo muncesc şi am avut privilegiul să vizitez această ţară superbă. Am fost la Trondheim, unde a jucat Mutu în Cupa UEFA”, spune Corina, pentru care blogul este un punct de plecare pentru o posibilă carieră de jurnalist sportiv.
Ea spune că momentul în care “Briliantul” a fost depistat pozitiv la controlul antidoping a fost cel mai dificil din viaţa ei, însă a avut încredere, în continuare, în idolul ei: “Nu puteam să-l judec, fiecare om face greşeli. Nu mi-a trecut prin minte să renunţ la colecţia mea cu el (am o colecţie începută din decembrie 2003, am strâns cam 5.000 de articole din ziare). Mereu va fi pentru mine un bun exemplu”, spune ea.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com