Lucescu: ”Adi Mutu m-a asigurat că lucrurile vor merge foarte bine şi m-am liniştit”


Răzvan Lucescu, noul selecţioner al naţionalei României, a vorbit despre relaţia sa cu jucătorii pe care îi va convoca.
”Ideea ar fi ca jucătorii să mă cunoască, să îi cunosc şi eu, să ştiu cum se simt acolo la cluburile lor. Nu înseamnă că dacă am fost acum în Italia nu am comunicat şi cu ceilalţi. Nu am vorbit cu toţi, timpul nu mi-a permis.
Nu am vorbit cu jucătorii din România pentru că nu ar fi corect, eu fiind antrenorul lui FC Braşov. Este important pentru mine ca ei să vină cu entuziasm la naţională. Adi m-a asigurat că lucrurile vor merge foarte bine şi m-am liniştit. Şi eu sînt o fire optimistă”,
a spus Răzvan Lucescu pentru GSP TV.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com