Mutu, între dragoste, cărţi şi Vatican

Jucătorul român Adrian Mutu şi soţia sa, Consuelo Matos Gomez sunt catalogaţi de presa din Peninsulă drept un cuplu ieşit din comun în lumea fotbalului italian.


Într-un interviu acordat unui săpămânal italian, cei doi povestesc despre relaţia lor şi despre planurile de viitor. Consuelo mărturiseşte că se simte mult mai în siguranţă la Florenţa decât în România unde cei doi sunt în centrul atenţiei presei, fiind vânaţi în permanenţă de paparazzi. "În Florenţa este liniste dar în România este mai greu. Paparazzi te urmăresc toată noaptea, daca te duci la cină şi nu se poate vorbi şi mânca de ei. El este mult mai admirat în ţara sa, este ca un idol. Dar este un pic "prea mult”. Uneori, am intra în panică."
De asemenea, soţia atacantului Fiorentinei povesteşte cum a ajuns să fie reprezentanta Republicii Dominicane la Vatican. "Am studiat administrarea afacerilor de piaţă. Am fost numit pentru a corpul diplomatic, pentru că ştiu deja multe despre ţara dumneavoastră, pentru că tatăl meu a făcut în trecut, ambasador în Italia. "
Adrian vorbeste si el despre sotia lui, Consuelo: "Avem două caractere diferite, cum ar fi sare şi piper, dar pe masă şi sarea si piperul sunt întotdeauna împreună", spune de fotbalist de Fiorentina.
În acelaşi interviu, Adrian Mutu oferă detalii despre incidentul cu drogurile, petrecut în urmă cu cinci ani, atunci când juca pentru echipa engleză Chelsea. Adrian absolvit Facultatea de Drept, "Am nevoie sa citesc un contract , şi vreau sa i-au a doua licenţă în Sport, imi va fi indispensabila în cazul în care ma voi face antrenor", adaugă el. Si apoi, vorbeste si despre incidentul cu cocaina. "Norocul meu a fost controlul anti-doping ... - spune Adrian - Am fost în rehab două săptămâni şi au servit pentru ami da seama de prostiile pe care le-am facut, şi, mai presus de toate, pentru mine, pentru ca am fost norocos si am putut sa ma opreasc la timp" .
Cei doi se văd, în următorii ani, trăind ntr-un loc liniştit, unde să poată fi consideraţi două persoane normale.
claudya

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com