Mutu: "Nu am ce demonstra fotbalului britanic"


"Visul meu este să am cel mai bun meci al sezonului împotriva celor de la Rangers. Pentru mine este una dintre cele mai mari şi mai importante partide din carieră . Mă consider un învingător şi vreau să demonstrez acest lucru cu un trofeu", a spus Adrian Mutu.


Românul a precizat că acum nu se mai gândeşte la circumstanţele în care a plecat de la Chelsea.


"Mă gândesc doar să ajung în finala Cupei UEFA. Nu am nimic de demonstrat fotbalului britanic, ci doar antrenorului Fiorentinei, Cesare Prandelli"
, a menţionat Mutu

sursa:prosport.ro, firenzeviola.it

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com