Vezi ce a spus Mutu in conferinta de presa sustinuta in cantonamentul de la Cortina d'Ampezzo!

"Am spus mereu ca am mare incredere in aceasta echipa. Suntem competitivi si vom face lucruri bune in acest sezon. Sper sa fie un an stralucit pe plan intern, iar in Liga Campionilor vom da tot ce avem mai bun."
"Am multa dorinta de a juca si de marca, deoarece in sezonul precedent am evoluat destul de putin. Acum ma simt bine, genunchiul nu imi mai creaza probleme, pot sa ma antrenez normal si chiar sa joc in amicale", a spus Mutu.
Internationalul roman considera ca atacul Fiorentinei este de nota 8
"Nu vreau sa dau note echipei, dar pot spune ca atacul este de nota 8. Dar sa nu uitam ca avem jucatori valorosi si la mijloc, si in defensiva. Nu cred ca am devenit mai slabi dupa plecarea lui Felipe Melo. Este un jucator bun, a facut alegerea de a pleca la Juventus si trebuie sa-i respectam decizia".
Mutu a afirmat ca nu stie pe ce post va fi folosit de antrenorul Cesare Prandelli.
"Tactic nu stiu unde ma va folosi Prandelli, dar eu pot juca si in spatele varfurilor, si in banda. Important este ca ma simt bine aici si vreau sa ajut aceasta echipa. Cu totii ne dorim sa castigam campionatul, dar proiectul trebuie urmat cu calm", a precizat Mutu."
Intrebat ce asteapta de la decizia TAS in litigiul cu clubul englez Chelsea Londra, Mutu a raspuns: "Sentinta nu are nicio legatura cu raportul pe care il am cu Fiorentina. Nu stiu ce se va decide, vom vedea".
Mutu a declarat ca nu tine neaparat sa fie capitanul Fiorentinei. "Este al patrulea sezon pe care il incep cu Fiorentina si sunt fericit ca ma aflu aici. Capitanul nostru, Dainelli, va stabili cine va fi al doilea purtator al banderolei, dar nu este important daca sunt sau nu capitan", a spus Mutu.

Vezi mai jos cateva poze de la conferinta de presa!

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com