Mutu, despre granzii din Italia, sansele Fiorentinei, suporterii si porecla "il Fenomeno"!

Mutu a vorbit pentru La Nazione despre problemele Fiorentinei si sansele in noul sezon care sta sa inceapa. Din cantonamentul de la Cortina d'Ampezzo, starul Fiorentinei spune ca nu el este simbolul echipei, insa ii place sa fie numit „Il Fenomeno”


Reporter: Care este obiectivul Fiorentinei in acest campionat?
Adrian Mutu: Suntem intre primele patru echipe din Italia si vrem sa ramanem in acel grup, poate chiar sa avansam.
R: Primele trei, Internazionale Milano, Juventus si AC Milan, parca sunt cu un pas inainte.
A.M.: Sunt mai puternici decat noi? Nu cred. Cred ca avem sanse, dar asta vom vedea pe teren. Pentru un fotbalist nu exista echipe invincibile.
R: Cum ti se pare proiectul patronilor Della Valle?
A.M.: Cred ca suntem pe drumul cel bun. Din afara este usor de spus ca nu avem rezultate mai bune atata timp cat se investeste anual 50 de milioane de euro, dar acest proiect tine si de detalii. Spre exemplu, vanzarea lui Felipe Melo este o afacere.
R: Antrenorul Cesare Prandelli este fericit sau este doar o impresie?
A.M.: Are multa incredere in echipa.
R: Pantaleo Corvino a spus ca reconfirmarea unui grup dupa patru ani poate fi un risc...
A.M.: Am apreciat aceasta declaratie magulitoare. Ea arata recunostinta conducerii fata de jucatori.
R: Felipe Melo a spus ca nu a lasat multi prieteni la Fiorentina.
A.M.: Eu vorbesc pentru mine si spun ca m-am simtit bine alaturi de el, am petrecut multe seri frumoase impreuna. Dar asta este o alta discutie. El a stat aici un an, pe cand eu si altii suntem la Fiorentina de cinci sezoane.
R: Fotbalul e straniu. Mutu a venit in urma cu cativa ani si acum poate deveni simbolul Fiorentinei.
A.M.: Simbol este mult spus. Simbolul Fiorentinei este Antognoni, nu eu. Ma simt doar un jucator important.
R: Pe o scara de la 0 la 100, cat de mult iti place sa ti se spuna "il Fenomeno"?
A.M.: 101.
R: Mutu se simte cu adevarat un fenomen?
A.M.: Imi cunosc calitatile. Imi ajunge faptul ca suporterii ma considera intre primii jucatori ai lumii, sa zicem intre primii zece.
R: Sezonul trecut ai jucat 19 meciuri si ai inscris 13 goluri in campionat. Obiectivul din acest sezon este sa inscrii mai des sau sa joci mai mult?
A.M.: Imi doresc sa joc cat mai multe meciuri. Golurile sunt o consecinta a jocului, dar despre numarul lor nu voi vorbi.
R: Se spune ca Mutu este un lider in teren, dar nu si in afara lui. Este adevarat?
A.M.: Cine spune asta? Dupa antrenament prefer sa merg alaturi de familia mea. Mult mai important este cum ne intelegem pe teren.
R: Care este motivatia ta?
A.M.: Sa demonstrez ca sunt un jucator foarte bun si sa castig trofee cu Fiorentina.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com